Lody i coroczne podsumowanie

Lody banan-czerwony agrest-sałata-burak; ziarno kakao z chilli

Znów głupio mi się tutaj pojawiać z znikąd po prawie miesiącu (!) nieobecności. Za dużo było wątpliwości, emocji, braku jakichkolwiek chęci. Mimo wszystko poczułam silną chęć coś tutaj naskrobać. Nie ukrywam, że duże znaczenie ma tutaj data. Co roku mam w zwyczaju przeprowadzać dla siebie małe podsumowanie minionego roku. Co roku oglądam wszystkie możliwe chwile udokumentowane w postaci filmów. 2015 był dla mnie szczególny. Na pewno nie mogę powiedzieć, że był to jeden ze szczęśliwszych w moim roku, ale zawiera się w nim kilka przeżyć, dzięki którym mimo wszystko się uśmiecham przeglądając wszystkie zdjęcia, zaglądając do uzbieranych pamiątek i notatek. Przede wszystkim miałam wielkie szczęście poznać osoby, które zajmują szczególne miejsce w moim życiu i nie da się ukryć, mają na nie bardzo duży wpływ. Ponadto udało mi się spełnić jedno z moich większych marzeń- mam na myśli wrześniową wyprawę z Gochą i świeżutkie prawo jazdy. Poza tym podjęłam sporo ważnych decyzji, które wiem, zaowocują i będzie tak, jak być powinno. Razem z moim życiem zmieniało się moje ciało- ważne dla mnie chwile zaznaczałam na sobie. W tym roku szczególnie dużo nauczyłam się o sobie. Teraz wiem, że czeka mnie dużo pracy, muszę wykorzystać to, czego się dowiedziałam, przełamać i zacząć żyć bardziej. Plany noworoczne są, na ten wyjątkowo znaczące i na pewno się pochwalę, jeżeli uda mi się je zrealizować.
Na blogu też po cichutku coraz bardziej planuję zmiany.

A Wam wszystkim życzę, żeby 2016 był wyjątkowy :)


13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcie :)
    Ja Tobie również życzę wszystkiego dobrego na nowy rok, mam nadzieje, że wszystkie Twoje plany i cele się spełnią! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje prawka :D Za pierwszym? :3
    Szczęśliwego Nowego Roku, bądź tu częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rok pełen zmian, myślę, że pozytywnych, co? :) niech kolejny będzie jeszcze szczęśliwszy i pełen przygód :* Wszystkiego dobrego kochana! :)
    już wiesz, że kocham to zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolor tych lodów *.*
    Szczęśliwego Nowego roku kochana, oby Ci się te postanowienia spełniły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku, aby wszystko szło po Twojej myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby 2016 rok był dla Ciebie zdecydowanie szczęśliwszy :) Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany, spełnić parę kolejnych marzeń i odnaleźć więcej uśmiechu! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci zawziętości w realizacji zamierzonych celów, wytrwałości, szczęścia, dużo prawdziwych przyjaźni (nas :P) i czego sobie tylko zapragniesz. Czekam na zmiany na blogu z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń w nadchodzącym roku! I duużo zdrówka by starczyło na ich realizację! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dodam, że dziękuję, że dane mi było cię poznać, bo jesteś mega pozytywną osobą. I życzę ci w tym nadchodzącym roku, żeby spełniły się twoje marzenia i plany i koniecznie zdanie matury na wmarzony wynik:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ogromną nadzieję, że ten rok będzie o wiele szczęśliwszy i piękniejszy, niż 2015 :* bardzo chciałąbym się z Tobą zobaczyć :*

    OdpowiedzUsuń