Pastelowa gryczanka

Bananowo-cytrynowa surowa gryczanka z młodym jęczmieniem, płatkami kokosa i miodem

przepis:

3 łyżki niepalonej kaszy gryczanej
2 banany
sok wyciśnięty z połowy cytryny
płaska łyżeczka młodego jęczmienia
pół łyżeczki miodu gryczanego 
pół szklanki wody
+ płatki kokosa

Kaszę przepłukałam i zalałam wodą na noc. Rano odsączyłam (nie płukać!), zblendowałam z pozostałymi składnikami i podałam z płatkami kokosowymi.

Dużo się działo, kiedy mnie tu nie było. Zostałam całkowicie pochłonięta przez wszystko dookoła. Chyba nawet ja sama nie czułam się wystarczająco dobrze i zabrakło głowy do spędzania przy śniadaniu więcej czasu niż 10 minut. Teraz szczerze mogę powiedzieć, że znów wracam na dobre tory. 


Miłego dnia!



10 komentarzy:

  1. Obie więc wracajmy na te dobre tory, mówię to zagryzając jogurt naturalny z płatkami kokosa bananem, którym poświęciłam tak właśnie z 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak trzymać! :*
    przepiękny ma kolor, a smak pewnie jeszcze bardziej zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo ostatnio spędzam śniadania. Masz ode mnie kopa na "dobry tor" :* I ta gryczanka jest wspaniała - ostatnio szaleję za gryką, a z jęczmieniem i cytryną to musi być mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że już nie wykoleisz się z tych torów! Życzę Ci kochana jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może i mniej niż 10min a wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kolor, idealny.. <3 Ostatnio prawie codziennie jadam kaszę gryczaną, jestem pewna, że by mi posmakowała twoja propozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zielony kolor naprawdę zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń