Zapiekanka jaglana

Zapiekanka jaglana z curry, ciecierzycą i pomidorami z hummusem
przepis:
4 łyżki kaszy jaglanej
200g pomidorów krojonych
3 łyżki ugotowanej ciecierzycy
jajko
bazylia, oregano, curry, sól ziołowa, pieprz
do podania: hummus koperkowy

Kaszę opłukałam, ugotowałam na miękko. Pomidory odsączyłam z nadmiaru wody i połączyłam z kaszą, ciecierzycą, żółtkiem i przyprawami. Na koniec wmieszałam lekko ubite białko. Zapiekałam przez 45 minut w 180 stopniach i podałam z hummusem koperkowym.

Dziś trochę inaczej niż zwykle. Chcecie od czasu do czasu oglądać tutaj propozycje na prosty obiad? :)





13 komentarzy:

  1. Oczywiście, pomysłów na obiad nigdy za wiele :)
    Współczuje wczorajszej wizyty :( i jeśli chodzi o zęby to mam dokładnie to samo, chodzenie do dentysty to od małego była dla mnie zmora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa jesteś <3 wiesz, jaką mam twraz radochę z każdego Twojego posta! Moim czułym punktem też są zęby :P ej, ale nie może Cię zabraknąć, my najlepiej ukoimy Twój ból, także wsiadaj w pociąg, nieważne czy z zębami czy bez! A tak serio to współczuję bardzo i mam nadzieję, że ból szybko minie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mi miło kiedy znów widzę wyświetlające się posty z Twojej strony :D
    ej, my wyleczymy ten ból śmiechem :D trzymam kciuki, że do soboty ból zniknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Cię rozumiem - zębowe sprawy to masakra. Nie jestem w stanie Ci powiedzieć, czy opuchlizna zejdzie do soboty i czy przestanie boleć, ale najgorszy zawsze jest początek ;) Tyle, że do zdjęcia szwów to raczej zupki i papki... Powodzenia i do zobaczenia mam nadzieję! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sama nazwa zabiegu nie brzmi zbyt dobrze.
    W przeciwieństwie do hummusu koperkowego - dobrze, że przynajmniej jego pewnie możesz chociaż jeść nawet teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy chyba w ten sposób jeszcze jaglanej nie zapiekałam. A przecież na wytrawnie smakuje równie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to już mam pomysł na jutrzejszy obiad!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całuje ząbki, żeby mniej bolały :*
    I jestem ZA, aby takie przepisy pojawiały się częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaglaną lubię i na wytrawnie i na słodko, więc jak dla mnie zapiekanka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bidna! Nie masz pojęcia jak Ci współczuję :( Mam nadzieję, że ból szybko ustanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj, kochana - bardzo współczuję i mam nadzieję, że ból szybko minie! :* trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń