Dyniowy jednoporcjowy

Dyniowy serniczek ze słonecznikiem i kremem kasztanowym

przepis:
150g twarogu
białko
1/3 szklanki puree z dyni
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
słodzidło (u mnie stevia)
imbir
cynamon
słonecznik

Wszystkie składniki dokładnie połączyłam, przełożyłam do natłuszczonej kokilki i piekłam ok.25 min w 180 stopniach.


Ostatnio trochę mi pod górkę z siłami wyższymi. W zeszłym tygodniu prawie mnie tu nie było (jazdy na 6 rano robią swoje), a kiedy w weekend wreszcie chciałam się podzielić czymś fajnym- zaskoczył mnie prąd. Za to pojawiam się dzisiaj z pierwszym maleństwem z nowego piekarnika, udekorowanego odrobiną wspomnień z Paryża w postaci kremu kasztanowego :)
Pozostaje mi nie zawalić dwóch dni, bo w środę czeka nas ostatnia już wycieczka klasowa.



Miłego dnia!



17 komentarzy:

  1. O! Jesteś! :) ej ten sernik jest jedynym kolorowym elementem tego zdjęcia, świetnie to wygląda. I fajnie się zgrałyśmy z kasztanowymi smakami! Mnie też często prąd zaskakuje, co doprowadza wszystkich do szewskiej pasji, bo zegar w kuchni sam przestawia się na 12 kiedy prąd już wróci :D uważaj za kółkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko, co dyniowe wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda świetnie, ostatnio mam ochotę na taki pieczony serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy piekarnik godnie się spisał! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, nowy piekarnik chyba będzie mocno eksploatowany <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekarnik spisał się na 6 :D a, ty z tym serniczkiem jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie! Ale mi apetytu na sernik narobilas... Chyba nie będę się rozdrabniać i od razu dużą porcję upiekę. A dziś lecz do Lidla po krem kasztanowy. :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy piekarnik! <3 czuję w najbliższym czasie dużo wypieków i pieczone warzywa! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekarnik ochrzczony wyśmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. siedzę i staram się wymyśleć coś ambitniejszego niż tylko "genialne".. jednak tak mnie urzekłaś tym serniczkiem, że po prostu napiszę "brak mi słów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie slodkie, maleńki cudeńko *_* A nowy piekarnik trzeba wypróbować ;)
    Cieszę się, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest dynia, jest pyszne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności ^^
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie miałaś ostatnio odrobinę pod górkę, mam nadzieję, że przeciwności losu, dadzą ci teraz trochę odpocząć :p

    Pyszny serniczek, robiłam coś podobnego niedawno :3
    Idealny bo jednoporcjowy :3

    OdpowiedzUsuń