Kakaowy pudding chia

Kakaowy pudding chia przełożony musem cynamonowo-jabłkowym, sezamem i morwą białą

przepis:

3 łyżki ziarenek chia
szklanka mleka
2 łyżki gorzkiego kakao
słodzidło (u mnie stevia)
duże jabłko
cynamon
sezam i morwa biała do obsypania
Kakao rozpuściłam w mleku, wsypałam ziarenka, stevię i dokładnie wymieszałam. Włożyłam do lodówki na całą noc (najlepiej po 15 minutach od włożenia jeszcze raz zamieszać). Jabłko zblendowałam z dużą ilością cynamonu i musem przełożyłam pudding. Wierzch obsypałam sezamem i morwą białą.


Dobrze mi zrobiła przerwa. Małymi kroczkami udało mi się dojść do tego, co chciałam. Znowu poczułam przypływ motywacji do pracy nad sobą, do nauki, dojrzałam do tego, żeby móc sobie powiedzieć "jest dobrze". Znowu czuję się zgodna z tą, którą widzę codziennie w lustrze. Wszystko się stabilizuje.



Miłego dnia!


14 komentarzy:

  1. Od razu uśmiech zagościł na mojej twarzy gdy zobaczyłam twój wpis. Cieszę się że wychodzisz znów na dobrą drogę. Mam nadzieję że już z niej nie zboczysz! Przesyłam moc uścisków :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu uśmiech zagościł na mojej twarzy gdy zobaczyłam twój wpis. Cieszę się że wychodzisz znów na dobrą drogę. Mam nadzieję że już z niej nie zboczysz! Przesyłam moc uścisków :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, uwielbiam połączenie kakao i morwy! A ten pudding zjadłabym nawet w taki ziąb :) jak się cieszę z tej stabilizacji, widzę że przerwa dobrze Ci zrobiła. Obyś już nie zeszła z tej obranej dobrej drogi. Buziaki w czółko, uściski i uśmiechy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że jesteś i że wracasz w zdecydowanie lepszym nastroju niż jak nas "opuściłaś", praca niespieszna nad sobą przynosi zawsze najbardziej trwałe efekty:* tego, co zjadłaś nie skomentuję, bo wiesz, że bez zastanowienia wyrwałabym Ci ten słoiczek z ręki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudding chia jest wspaniały :)
    U Ciebie prezentuje się naprawdę smakowicie i jeszcze ta morwa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę z tego co napisałaś :) Bardzo mocno i szczerze :) Życzę Ci, żeby było już tylko dobrze i lepiej :*
    A pudding chia to ja ostatnio robiłam sto lat temu i muszę się w końcu za niego zabrać ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. i dobrze, taka przerwa czasem jest potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MMM... Pyszności :)
    Zapraszam :
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej wiadomości oczekiwałam od Ciebie! Nawet nie wiesz, jak się cieszę! Teraz będzie tylo lepiej, obiecuję Ci ;) Jak coś to pisz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten sloiczek : )
    to super, że wróciłas na dobre tory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I bardzo dobrze kochana! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, czekałam na ten wpis i bardzo się cieszę, że jest lepiej. tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń