Trufle jak ciasto marchewkowe

Kokosowo-marchewkowe trufle jaglane

przepis na około 20 trufli:
 6 łyżek kaszy jaglanej
duża marchewka
2 łyżki mąki kokosowej
kopiasta łyżka wiórek kokosowych + więcej do obtoczenia
2 łyżki rodzynek
2 łyżki tahini 
cynamon
pół łyżeczki stevii (można zastąpić miodem lub innym słodzidłem)
łyżka wody z kewry (można pominąć)
kilka łyżek wody do konsystencji

Kaszę jaglaną ugotowałam na gęsto na wodzie, odcedziłam i zostawiłam do ostygnięcia. Rodzynki zalałam wrzątkiem, odstawiłam do namoczenia i odcedziłam. Marchewkę starłam na dużych oczkach po czym wszystkie składniki dokładnie zblendowałam. Z masy formowałam kuleczki, obtaczając w wiórkach kokosowych. Całość zostawiłam na noc w lodówce. 

Wypadałoby chyba napisać coś więcej, coś konkretnego po tak długiej nieobecności. Po tak ważnej przygodzie w moim życiu, przecież! Ale wiem doskonale, że jeżeli zrobię to teraz, o tej porze z całkowitym brakiem weny i zapału do czegokolwiek- będę to sobie wypominać. Więc zostawiam was dziś z widokiem trufli (z dedykacją dla całego obozu K.) na liściu upolowanym na targu staroci w Paryżu. Głębszej relacji w postaci filmu spodziewajcie się na dniach, pracuję nad tym!


Miłego dnia!


29 komentarzy:

  1. Ten talerz jest genialny!Brak słów,gdzie można taki dostać? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się składa, że napisałam w notce skąd mam ;)

      Usuń
  2. Czyżby tych trufli było tyle, ilu Kąpino-obozowiczów? Po jednym dla każdego! Nie wyszłaś z wprawy w gotowaniu przez ten czas :P to ja czekam na relację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę kolorystykę i połączenie smaków... zachwyca : )

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na relację i jeszcze raz napiszę, że bardzo was podziwiam dziewczyny za tą podróż! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeewunia <3 Twoje filmy są zawsze genialne, więc z niecierpliwością czekam!
    A co do trufli.. nie wiem, czy przebiją te Iwkowe :/
    Ale no powiedzmy, że dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z pewnościa pyszne, a do tego jakie ładne! jakie ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to wam bardzo zazdroszczę tej podróży i odwagi, ale do odważnych świat należy, by spełniać swoje marzenia <3
    Czekam zatem na filmik, bo jesteś w nich mistrzynią.
    I na końcu porywa jednego trufelka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to wam bardzo zazdroszczę tej podróży i odwagi, ale do odważnych świat należy, by spełniać swoje marzenia <3
    Czekam zatem na filmik, bo jesteś w nich mistrzynią.
    I na końcu porywa jednego trufelka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie wyglądają, podane mistrzowsko :*
    i również czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ewka mewka mam twój uśmiech przed oczami jak się dowiedziałaś że ta miska ,,onli łan juro speszyl for ju". jest super dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznę od miseczki- jest genialne. Przechodząc do trufli- biją miseczkę o głowę i jak najszybciej muszę je powtórzyć, kończąc na tej przygodzie, której tak mega wam zazdroszczę i czekam na relację <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie podróżniczy postanowiły potrzymać blogosferę w niepewności? Chętnie więc wpadnę tu jutro po więcej szczegółów relacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niecierpliwie czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trufle genialne, ale ja tam czekam z niecierpliwością na filmiiiik! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewka, czekam mocno na filmik, to jedno! Drugie, że przyjmuję z wielką radością dedykację dla obozu Kąpino :D
    A trzecie... że ty się cholera chyba odchudzasz nam tutaj, jak z dwudziestu trufli zjadłaś tylko 6. Czekam na wytłumaczenie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Resztę pewnie zjadła podczas robienia, żarłok taki...
      Ewa, na pewno jak wstawisz film lub jakąś relację to zostawię sobie ten wpis na sam koniec i będę oglądać sącząc wino . Cieszę się, ze wróciłyście całe i zdrowe! :*

      Usuń
  16. ale świetne! czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Wam! Podziwiam Was! Cieszę się Waszym szczęściem! Cieszę się, że wróciłyście całe i zdrowe! Nie mogę się doczekać na filmik! Ślinię się na widok trufli! :*
    Ode mnie tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Wam! Podziwiam Was! Cieszę się Waszym szczęściem! Cieszę się, że wróciłyście całe i zdrowe! Nie mogę się doczekać na filmik! Ślinię się na widok trufli! :*
    Ode mnie tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie umiem się doczekać tej relacji! jestem z Was dumna :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Liść fantastyczny! Czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No fantastyczny jest ten talerz! Już się nie moge doczekac filmiku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny talerz! Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny talerzyk :)
    A trufle z pewnością był pyszne :)

    OdpowiedzUsuń