Chleb bez mąki + filmowe podsumowanie

Chleb owsiany z ziarnami 

przepis: inspiracja 
300 g płatków owsianych błyskawicznych
garść płatków owsianych (górskich), jęczmiennych i żytnich
garść słonecznika
garść pestek dyni
garść siemienia lnianego 
2 łyżki lnu mielonego
2 łyżki sezamu
3 łyżki oliwy
łyżeczka soli
2 łyżki miodu
2 szklanki wody

Wszystkie skłaniki połączyłam, przekłożyłam do keksówki i odstawiłam na około pół godziny. Piekłam w 180 stopniach przez godzinę i pozostawiłam do wystygnięcia. 

Domyślam się, że wszyscy zostali porządnie zbombardowani relacjami z Trójmiasta z każdej możliwej strony, ale ja jeszcze trochę pomęczę :)
Zainteresowanych zapraszam na filmowe wspominki :)

(polecam oglądanie na yt w HD)



Miłego dnia!


23 komentarze:

  1. ale super chlebek, ja jadłabym go na słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, czy mam się zachwycać chlebem czy filmem, czy Tobą jako naszym naczelnym kamerzystą, czy wszystkim na raz! Ewcia, aż kurde pod koniec to łzy wzruszenia padają, ogromne PODZIĘKOWANIA! zdjęcia wiadomo - też są wspaniałą pamiątką, ale taki "bardziej namacalny" zapis.. coś niesamowitego:*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam ostatnio niemal identyczny chlebek! I stał się od razu moim ulubionym pieczywem! :))
    A na ten filmik brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie to ze siedzę w skm to wstałabym i zaczęła klakać. Wielkie ukłony w Twoja stronę i... obyś zawsze miała aparat przy sobie przy okazji następnych spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Niemczech filmik nie chce mi się otworzyć ;< Ale jak tylko będę w Polsce to będę to z chęcią go obejrzę ^^
    Ten chlebek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że chlebek był 'smaczny i pyszny', a może nawet ciut 'wytrawny' :D
    A filmikiem, jak już mówiłam, totalnie wygrałaś. I śmiem twierdzić, że lepiej oddaje atmosferę spotkania niż jakiekolwiek słowa czy zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten filmik jest genialny, jesteś wielka!!! :*
    chlebek koniecznie muszę upiec, w sumie tutaj w Anglii idealnie się sprawdzi zanim jeszcze odkryje jakąś dobrą piekarnię :) poza tym, domowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja sąsiadka piekła bardzo podobny chlebek i pamiętam, że zjadłyśmy prawie cały jeszcze ciepły z masłem orzechowym <3
    Jak oglądałam ten filmik to od razu uśmiech od ucha do ucha, poproszę taki z Warszawy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, jesteś świetna i będę to powtarzać niezliczoną ilość razy, jeśli zajdzie taka potrzeba!
    I... chlebek wygląda smacznie, i my wyglądamy smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik będzie dla Was niesamowitą pamiątką, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny filmik! Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik jest doskonałym podsumowaniem wszystkich relacji . Bardzo miło się go ogląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chleb jest naprawdę świetny, ale pozwól, że przejdę do filmiku. Jestem zachwycona, wszystkie emocje tak pięknie uchwyciłaś w niecałych 10 minutach. Moi rodzice po obejrzeniu filmiku jeszcze bardziej utwierdzili się w przekonaniu, że dobrze zrobili puszczając mnie nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy mojego zachwytu, uznania, podziękowania są znane i oczywiste. Ewa jesteś cudowna :*
    Tak więc po obejrzeniu wszelkich fotorelacji i filmu, dodam jeszcze tylko tyle, że chciałabym być choć w połowie tak fotogeniczna jak mój pies :D Gwiazda moja pierwszorzędna :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Film genialny! Obejrzałam już 2 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Łohoho, żeby to mi się chciało taki chleb upiec! Jesteś dziś moim podwójnym mistrzem, na rękach Cię nosić za obydwie części tego posta. Aż się wzruszam jak to oglądam, działa prawie jak wyciskacz łez :P I nie żal mi transferu! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny chlebek. Ja nie miałabym chyba chęci żeby go zrobić, ale wygląda pięknie ^^
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Filmik jest przegenialny - zresztą zrobiłam Ci już reklamę :D Mega sprawa!
    Dla takiego chleba mogłabym na miesiąc odstawić owsiankę... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik, a taki chlebek muszę wykonać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Obiecaj mi proszę, że do Warszawy przywieziesz trochę tego chlebka i także zrobisz film po powrocie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Daniej i banany! hahah to mnie rozbawiło :D pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń