Zimowe klimaty

Pomarańczowo-kakaowy krem cicierzycowy z bananem, makiem i amarantusem ekspanowanym
przepis:
100g ugotowanej ciecierzycy
duży banan
łyżka gorzkiego kakao
sok wyciśnięty z połowy pomarańczy
cynamon
do obsypania: mak, amarantus ekspandowany

Wszystkie składniki zblendowałam na gładki krem i schłodziłam w lodówce.

Dziś naszła mnie ochota na powrót do zimowych smaków. Odstawiam na chwilę śliwki, borówki,  agrest, brzoskwinie i zastępuję je połączeniem pomarańczy i kakao. Żeby podkreślić klimat obsypuję jeszcze makiem i popijam zieloną herbatą (no, może w wersji baardzo schłodzonej).



Miłego dnia!


13 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie! I masz bardzo ładną miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie smaków, które od razu kojarzy się z zimą - lubię takie przyjemne wspomnienia, tym bardziej tak smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to takie śniadanie można zrobić w nadziei, że może ono chociaż sprawi, że nam się zrobi chłodniej i poczujemy się jak w zimie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jeszcze - połączenie banana, kakao i pomarańczy - toż to boskie jest (w lodach także!) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah, mi zimy nie brakuje, choć śniadanie na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być pyszne ;)
    ja dopiero zaczynam w blogowaniu ;p
    zapraszam http://timeforporridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż aż mnie trzepie na myśl o zimie, czekopomarańczę bym chętnie wsunęła! Szczególnie z ciecierzycą, która ostatnio cały czas mnie prześladuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też właśnie chodzi za mną krem z ciecierzycy, zapominam tylko wieczorem zalać wodą, żeby namokła... a pomarańczy wieki nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co z ciecierzycą jest przepyszne!!! <3

    OdpowiedzUsuń