Jednoporcjowe ciacho jaglane

Brzoskwiniowo-marchewkowe ciasto jaglane z wiórkami kokosowymi

przepis:
4 łyżki kaszy jaglanej
łyżka siemienia lnianego
łyżka mąki kokosowej
2 brzoskwinie
marchewka
2-3 daktyle
cynamon
wiórki kokosowe do obsypania

Kaszę ugotowałam na wodzie i ostudziłam. Zmiksowałam z brzoskwiniami, startą marchewką, daktylami i siemieniem. Dodałam mąkę, cynamon i przełożyłam do kokilki. Obsypałam wiórkami kokosowymi i piekłam 25 min w 180 stopniach. Na noc zostawiłam w lodówce i rano miałam gotowe śniadanie :)


Wreszcie udało mi się uporządkować zakładkę z przepisami :)



Miłego dnia!




14 komentarzy:

  1. Dobrze ze jednoporcjowe bo takie dobre ze na pewno zjadloby sie wiecej ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne i jakie dobre! Nie dość, że jaglane, to ma nasze ulubione marchewy w środku :)
    Wow, brawo za mobilizację do zaktualizowania przepisów, ja mam postanowienie, że najpierw dokończę węglowce, a potem nagroda w postaci dopieszczenia bloga, na szczęście jeszcze tylko kilka zadań, ciekawe czy wyrobię się dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to śniadanie za barwę, prostotę, dodatki i to białe tło! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię w najbliższych dniach jak nic :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i na pewno smaczne!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciacho! pięknie podane, a w smaku pewnie jeszcze lepsze :) do tego moje ulubione smaki - kokos i brzoskwinie!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę powtórzyć coś pdoobnego, gdy tylko temperatura pozwoli odpalić piekarnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Jak cudownie wygląda *.* chyba już wiem co zjem jutro na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakowało mi Twoich porannych wypieków :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolor! I od razu ma się lepszy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak leżakowało przez noc to musiało mieć fantastyczną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń