Garstka zdjęć i średnie zakończenie

Mrożony szejk owsiany cytryna-kokos-banan z jagodami goji




(nie mogłam się powstrzymać)


przepis:
3 łyżki płatków owsianych
szklanka wody
dojrzały banan
sok z połowy cytryny
2 łyżki jogurtu greckiego
łyżka mąki kokosowej+ łyżeczka wiórków kokosowych
jagody goji do obsypania

Płatki zalałam wodą i zostawiłam do napęcznienia. Zmiksowałam z bananem, sokiem z cytryny i jogurtem greckim. Dodałam mąkę kokosową i jeszcze raz zblendowałam. Obsypałam jagodami goji i wiórkami. Zostawiłam na noc w lodówce do zgęstnienia.

Wczoraj jak wspominałam wybraliśmy się do ZOO. Wszystko super, praktycznie zero ludzi, bo pogoda nie wskazywała na to, że się polepszy. Na szczęście spadło dosłownie kilka kropel, a my mogliśmy wszystko obejrzeć w spokoju. Było super, do czasu. Kiedy już mieliśmy odjeżdżać, okazało się, że na parkingu trzy samochody stoją bez szyb (tak, w tym nasz). Ze środka wszystko powyrywane. Gratis dostaliśmy dwugodzinne załatwianie z policją i podróż bez szyb w ulewie. (Przecież właśnie wtedy musiało się rozlać :)) A wieczorem tata znalazł już swoje radio i gpsa na OLX. Pozdrawiam nowych właścicieli kolekcji płyt!

Co do spotkania- oczywiście zapraszamy wszystkich, którzy mieliby ochotę! Debata na temat miejsca trwa, ale postaramy się o wszystkim informować na bieżąco. Niedługo się widzimy! Tego jestem pewna :)


Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Ale ciekawe wspomnienia masz przynajmniej :P Współczuję.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam na snapie, co się stało...dla mnie to chore jest, żeby za kilkaset złotych takie rzeczy robić. Oby policja jak najszybciej ich namierzyła i ukarała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie ładnie, nie ładnie, żeby się włamywać i jeszcze później się wzbogacać na cudzych przedmiotach ;/

    Ale zdj wyszły ci MEGA ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na tego Twojego szejka :P
    Nie wiem, jak można robić takie rzeczy, ale to są właśnie ludzie. Mam nadzieję, że jakoś odzyskacie przynajmniej część strat, a tych złodziejów złapią :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy ludzie to nie mają żadnych zahamowań... Przykre, ale prawdziwe :(
    Zdjęcia cudne i jaki i śnieżynka!
    Nie mogę się doczekać spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno z najlepszych zestawień :)
    Takie zakończenie dnia... nie zazdroszczę! Nie wiem jak ludzie mogą tak bezkarnie kraść, a potem jeszcze sprzedawać to na w internecie! Teraz będzie łatwo namierzyć złodzieja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie na śniadanie :) I mega mega współczuję :/

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja okropna... Ktoś się wzbogacił...
      Nasypała śniegu do słoika i mówi, że to szejk i to jeszcze owsiany... ;P jak zawsze u Ciebie biel zachwyca i przytłacza. Zawsze marzyłam o własnym lemurze!! ;D

      Usuń
  9. oj, to nie fajnie - nieprzyjemna sytuacja, która na szczęście się rozwiązała :) dobrze, że przynajmniej miło spędziliście dzień :)
    śnieżny ten szejk i jaki smak pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, Polska..a raczej niektórzy ludzie nie mają czasem, żadnych zahamowań.. :( naprawdę współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem trudno znaleźć odpowiednie słowo do określenia jakiegoś czynu... i to jest ten moment. Ygh.
    W takim razie, do zobaczenia wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, ale pech! Niektórzy ludzie to po prostu zwierzęta :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam snapy i oczom nie wierzyłam. Co ludzie mają w głowach... ;/
    A zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju... To musi być straszne. Ludzie są nieprzewidywalni! Ale zdjęcia rzeczywiście piękne i mega urocze! :)

    OdpowiedzUsuń