Słodkości

Arbuz, banan, borówki z cynamonem

Po prostu ładne rzeczy.


Miłego dnia!


14 komentarzy:

  1. musi być lepiej. śniadanie pięknie podane

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic tu takiego nie ma w tym śniadaniu, a i tak prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wiele razy ten pomysł, ale zawsze z nim zwlekam...a ta arbuzowa miseczka przecież taka piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. reeety, taki arbuz jak nic innego kojarzy mi się z... woodstockiem! taka jego forma jest tam hitem, tylko że w środku zamiast owoców- trunki wszelakie :D
    nie wiem co prawda o co chodzi, ale pozostaje mi się cieszyć, że wszystko zmierza w dobrym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zawsze chciałam spróbować pijanego arbuza! :D

      Usuń
    2. I ja i ja,i ciągle nie było okazji...

      Usuń
  5. Mniam, super podane!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. na takie słodkości mam ochotę co chwilę, jak jest arbuza to prawie się ze sobą nie rozstajemy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :)

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Iście wakacyjne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki genialny sposób na wykorzystanie arbuza! Muszę go znowu kupić i zrobić taką miseczkę ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń