Waniliowy serniczek jednoporcjowy

Waniliowy serniczek z truskawkami i płatkami migdałów
przepis: 
150g twarożku (u mnie półtłusty)
jajko
2 łyżki mąki z cieciorki
2 łyżki jogurtu naturalnego
słodzidło (u mnie stevia)
kropla ekstraktu waniliowego
garść truskawek
łyżka płatków migdałowych

Twarożek zblendowałam z jajkiem, jogurtem i stevią. Dodałam mąkę, ekstrakt waniliowy i dokładnie wymieszałam. Truskawki pokroiłam na kawałki, dodałam do masy. Obsypałam płatkami migdałów i zapiekałam 40 min w 180 stopniach.


Wczoraj się nie pojawiłam, bo przespałam prawie pół dnia, a na regenerację wypiłam tylko klasycznego zielonego brzydala. 18 była baaardzo udana, a już za niedługo powtórka :) Nauczyłam się nie zapominać własnego koca albo chociaż ciepłej bluzy...
A dzisiaj pora chyba wrócić do pracy, otworzyć książki, chociaż odliczając dni do wakacji strasznie się rozleniwiłam!



Miłego dnia!

 

22 komentarze:

  1. Też będę musiała otworzyć dzisiaj książki, ale.. to dopiero wieczorem :D
    A serniczek wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę takiego egoizmu każdemu na dobre wyjdzie :D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam się przejmujesz nauką,odpocznij sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Nauka poszła w las ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatny <3 i mąka z cieciorki, która kusi!
    Wakacje lada moment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby detoks poimprezowy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny serniczek, ciągnie mnie ostatnio do takich jednoporcjowych wypieków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serniczki są pyszne, teraz już wiem!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem można sobie pozwolić na jednoosobową rozpustę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami warto być egosistą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Liczenie dni do wakacji to bardzo pracochłonna czynność :) truskawkowa inwazja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecasz tę mąkę z ciecierzycy? Bo ostatnio często ją widuję i zastanawiam się nad zakupem.
    Serniczek wyszedł Tobie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie prezentuje się ten serniczek *-*
    Dobrze pójść na taką małą imprezkę :) Cieszę się, ze się dobrze bawiłaś :*
    I uwierz, nie tylko Ty się rozleniwiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam zaraz egoistyczny ;p a jak już to tylko troszkę ;) i na dodatek mega smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielone smoothie po imprezach najlepsze, jedyne czasem co przez gardło przejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udana i smaczna propozycja;))

    OdpowiedzUsuń
  17. podziwiam cię za obowiązkowość z nauką i zazdroszcze zbliżającej sie kolejnej imprezy

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki intensywny kolor tego serniczka. :)
    Zielone smoothie idealnie nadaje się na poimprezową regenerację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń