Pierwszego

Bananowo-kakaowy szejk owsiany  z domową granolą daktylową i jagodami goji

przepis:

3 łyżki płatków owsianych
szklanka mleka
duży dojrzały banan
łyżka gorzkiego kakao
łyżeczka sproszkowanego korzenia maca
do podania: 
granola, jagody goji

Płatki zalałam mlekiem i kiedy napęczniały zblendowałam z pozostałymi składnikami. Podałam z daktylową granolą i jagodami goji.


W mój ostatni pełnoprawny Dzień Dziecka dogadzam sobie jak tylko mogę. Bardzo słodki, bardzo gęsty, bardzo kakaowy szejk owsiany, które ostatnio są chyba moją największą słabością!

Wczoraj z tej okazji najpierw wspólne śniadanie z mamą, a po południu wybraliśmy się do escape roomu po raz pierwszy i już planujemy zmierzyć się z drugim pokojem :) Rozwiewam wątpliwości wszystkich wahających się- warto!
A na zakończenie weekendu był jeszcze spacer po górach i książka :)



Witamy czerwiec!



15 komentarzy:

  1. Pysznie!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się w końcu cieplej, więc i ja skuszę się w końcu na owsianego szejka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni dzień dziecka? Co Ty w ogóle mówisz?
    Spacer po górach! Ja chcem :D A szejk wspaniały :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to ostatni ? Dzieckiem pozostaje się na zawsze, jednak z czasem tylko mentalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zaraz zacznę kojarzyć Twojego bloga z owsianymi szejkami, ale w sumie to dobrze... bo są mega pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieckiem sie jest całe życie. Tylko podobno te pierwsze 40lat jest najtrudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wczorajszy dzień był bardzo udany, super :)
    Uwielbiam szejki, a zwłaszcza z bananem i kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od rana się rozpieszczasz, najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poszłabym z chęcią i do escape roomu i na wycieczkę w góry!
    nie mogę się już doczekać rozpoczęcia sezonu na szejki i wszelkie lodówkowe zimne śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz cieplej, więc takie śniadanka nie długo będą codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełnoprawny? Ostatni? Kochana, dzieckiem jest się całe życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie przyjemna niedziela :)
    Świetny szejk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super szejk i udana niedziela, lepiej chyba być nie mogło. ;)

    OdpowiedzUsuń