Ziemniak w puddingu?

Pudding z manny i puree z batata nadziany kakaowym jogurtem i bananem

przepis:

3 łyżki kaszy manny
puree z połowy średniego batata
szklanka mleka
 cynamon
2 łyżki jogurtu naturalnego
nadzienie:
łyżka jogurtu naturalnego+kakao, kawałek banana

Kaszę ugotowałam na mleku ciągle mieszając. Pół upieczonego batata zblendowałam z jogurtem naturalnym i dokładnie wymieszałam z kaszą. Przełożyłam część do miseczki, nadziałam kakaowym jogurtem i kawałkiem banana i zostawiłam na noc w lodówce. 






Miłego dnia!



14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystko, co zaplanowałaś :)
    A pudding, jak zawsze przepyszny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, super pomysł na wykorzystanie batata na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z batatem na słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Batat i banan to ultrasłodkie i przepyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany a praktyka - konflikt naturalny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja życzę owocnego spełniania planów :) Po takim kreatywnym śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe to śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Twój blog najbardziej kojarzy mi się z puddingami, sama aż muszę się zabrać za pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku przestraszyłam się, że chodzi Ci o prawdziwego ziemniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzyni puddingów znowu zaskakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo taki pudding. :) Ale już myślałam, że to będzie zwykły ziemniak w wersji na słodko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodatek batata? Brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń