Zielony, bo... dyniowy?

Gotowany bananowy serniczek z mąką z pestek dyni na zimno podany z pistacjami, jogurtem i pyłkiem pszczelim
przepis:

150g twarożku
białko
płaska łyżka mąki ziemniaczanej
płaska łyżka mąki z pestek dyni
banan
słodzidło (u mnie stevia)

Twarożek zblendowałam z białkiem i bananem. Masę zagotowałam i kiedy zaczęły pojawiać się bąbelki, dodałam rozrobioną z odrobiną wody mąkę ziemniaczaną, ciągle mieszając, aż masa zgęstnieje. Wmieszałam mąkę z pestek dyni i stevię. Zostawiłam na noc w lodówce i podałam z jogurtem naturalnym, pistacjami i pyłkiem pszczelim.



Miłego dnia :)


17 komentarzy:

  1. Skoro ciągle Ci zależy to znaczy, że nie jest jednak obojętne :)
    A serniczka wieki nie jadłam :\

    OdpowiedzUsuń
  2. Serniczek! no właśnie! całe wieki go nie jadłam :/
    O cokolwiek chodzi-na pewno nie jest Ci obojętne. Jeśli nie jest, to znaczy, że warto powalczyć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pistacje idealnie się wkomponowały w kolor tego serniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jest za późno. Owszem może na zdobycie głównego celu, ale zawsze można czerpać ze zmian coś dobrego, często czegoś, co nas zaskoczy :)
    Od jakiegoś czasu chcę spróbować tę mąkę, ale nigdzie nie mogę jej wypatrzeć. Delikatnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pyłek pszczeli już od jakiegoś czasu mnie bardzo intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli Ci na czymś zależy - podążaj za tym. Nie wpadaj w obojętność - to taka durna krowa, która robi najgorsze psikusy.
    Ciekawi mnie strasznie ta zielona mąka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie wygląda, zachciało mi się pistacji <3
    jeśli Ci zależy- nie odpuszczaj. najgorsze uczucie to żal, że nic się nie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej mąki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego serniczka jeszcze nie próbowałam, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcie! <3
    wydaję mi się, że obojętność nie jest dobrym wyjściem, choć zawsze warto mieć harmonię w sobie to jednak lepiej określić uczucie które w nas drzemie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta mąka z pestek dyni na pewno nadała mu ciekawego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę dorwać mąkę z pestek dyni :D
    Kochana musimy znaleźć złoty środek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha jaka ironia :D Dyniowy, ale zielony- nieźle :D
    Nigdy nie jest za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę tę mąkę sobie kupić, ale znów jej nigdzie nie ma. Jak na złość, bo kiedyś wszędzie ją widywałam.. Super śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba kolor, jaki nadaje ta mąka:)
    Jeśli coś jest dla nas ważne, zawsze warto o to walczyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mąka z pestek dyni? Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń