Ciecierzycowy omlet

Ciecierzycowo-jogurtowy omlet z kawałkami banana, oblany syropem daktylowym
przepis:
jajko
łyżka mąki żytniej
1,5 łyżki mąki z ciecierzycy
pół opakowania jogurtu naturalnego (ok.90g)
mały banan
szczypta sody oczyszczonej

Żółtko wymieszałam z mąkami i jogurtem. Pół banana pokroiłam na większe kawałeczki i wmieszałam w masę. W osobnej misce ubiłam białko na sztywną pianę i zmieszałam wszystko razem. Dodałam odrobinę sody oczyszczonej i smażyłam z obu stron pod przykryciem na patelni teflonowej. Podałam z resztą jogurtu, banana i syropem daktylowym.




Miłego dnia!



16 komentarzy:

  1. Pyszny omlet, aż mi przypomniałaś o syropie daktylowym :) To super że koncert się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciecierzyca-to do mnie przemawia <3
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. mąka z ciecierzycy ma swój specyficzny smak, który świetnie urozmaica każdą potrawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA też powinnam tyle rzeczy zrobic, a tak mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś tę mąkę kupić i takie cudo stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że mimo wszystko się dobrze bawiłaś ;)
    Jaki gładki ten omlet ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam że mam tę mąkę! Muszę coś z niej zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie robiłam tylko z fasoli, jeśli mowa o strączkach. Myślę, że ciecierzycowy bardziej by mi posmakował, na pewno zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje omlety! I pomysły na nie, na ich podanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, cieszę się, że u Ciebie też koncert udany!:D
    Ten syrop jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zaopatrzyć w taką mąkę i spróbować zrobić taki omlecik. :-) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić mą z ciecierzycy! Kusisz strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi, że muszę się wybrać po mąkę z ciecierzycy! :)

    OdpowiedzUsuń