Podwójnie orzechowy

Podwójnie* orzechowy pudding z manny nadziany bananem z jogurtem naturalnym i orzechami

*mąka orzechowa, masło orzechowe

przepis:
3 łyżki kaszy manny
szklanka mleka
łyżka mąki orzechowej
łyżeczka masła orzechowego
kawałek banana na nadzienie

Mleko zagotowałam i wsypałam kaszę, ciągle mieszając, żeby nie powstały grudki. Dodałam mąkę orzechową, masło i ciągle mieszałam. (Kasza nie może całkiem zgęstnieć, w razie potrzeby dolewamy wody.) Przełożyłam część do miseczki, nadziałam bananem i przykryłam resztą kaszy. Zostawiłam na noc w lodówce, rano przełożyłam na talerzyk i podałam z jogurtem i orzechami.





Miłego dnia!



18 komentarzy:

  1. W takim razie życzę udanego dnia :D
    Pudding genialny, muszę dorwać gdzieś tą mąkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia :D
    Pudding przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzechy - wszystko co o ich smaku to dla mnie bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puddingi z manny wszędzie, śledzą mnie, bo wieki nie jadłam :P
    Udanego piątku, bo zapowiada się ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, moja mama chodziła do klasy z wokalistą tego zespołu - ale fama ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piąteczka za pudding :D Mój jest beznadziejny w porównaniu z Twoim ;)
    Baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle już się zbieram do powtórki z puddingu, a jakoś zebrać się nie mogę. Twój wygląda pysznie!
    Miłego koncertu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no jak podwójnie orzechy to zjadłabym bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie ty taką mąkę orzechową dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. plany na piątek idelane, w sumie tak jak ten pudding, też idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. puddingi powoli ogarniają blogosferę- czuć lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgrałyśmy się dzisiaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszny musiał być! :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój, każdy jest tak pięknie podany, a samki coraz to nowe! <3
    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń