Ultragęsty szejk owsiany

Jogurtowy wiśniowo-kokosowy szejk owsiany z płatkami migdałowymi i jagodami goji
przepis:

szklanka mleka
3 łyżki płatków owsianych
szklanka wiśni
4 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
łyżka wiórek kokosowych
słodzidło (u mnie stevia)

Płatki owsiane ugotowałam na mleku, kiedy trochę ostygły zblendowałam z wiśniami, jogurtem, wiórkami kokosowymi i stevią. Zostawiłam na noc w lodówce, przez co szejk jeszcze bardziej zgęstniał. 

Wcale nie zazdroszczę tego tygodnia maturzystom. Wyobrażam sobie jak ja będę wariować w przyszłym roku. Tymczasem zaciskam zęby przed wszystkimi sprawdzianami i czekam na majówkę :)
Dziś na szczęście muszę tylko wysiedzieć na niemieckim i historii, bo później wychodzimy do kina :)


Miłego dnia!



25 komentarzy:

  1. Niemiecki i historia - szczerze wspolczuje tej kombinacji, ale po takim szejku na pewno bedziesz miala energie na pilne sluchanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego filmu :) A na co idziecie? :)
    Jaki cudowny kolor ma ten szejk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym poszła do kina... :) A na jaki film?
    Ale cudny kolor *-*
    Gdzie kupiłaś słoiczek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, a dzisiaj tak spojrzałem na wiśnie w zamrażalniku (już wiem, co za chwilę sobie pomyślisz xD) i się zastanawiałem: dzisiaj czy nie dzisiaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia dziś fenomenalne, zauroczyły mnie! A na ten "słoik" poluję, kiedyś go znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co idziecie? :)
    Ale Ci tych wiśni zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymaj kciuki bardzo mocno! :) przydadzą się, zawsze więcej wiary dodają ;D
    nie ma to jak gęste smoothies, owsiane to moje ulubione! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski słoiczek i jeszcze lepsza zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny słoiczek :D
    poproszę z całą zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanie to zdecydowanie moje smaki <3 No , ale słoiczkiem też zostałam oczarowana <3
    Trzymam kciuki za niemiecki i historię ! :* A ty trzymaj za nas, maturzystów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. słoiczek przecudowny, tak samo jak jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi ślinka cieknie ;)
    Świetny ten kubek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoiczek <3 zazdrość mnie bierze! :D
    Dziś jeszcze spokój, szaleństwo przedmaturalne pod kontrolą, ale trzeba się spinać...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wyrozumiałość haha :*
    Ten kubko-słoiczek mnie zauroczył maksymalnie i jak nie przepadam za słoikowymi śniadaniami, tak ten... boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to naczynko! A jaka zawartość *.* Na taki koktajl zawsze mam ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna taca! A zawartość słoiczka? Przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. historię jeszcze jakoś można przeżyć, ale niemiecki brrr nie ;p jakiejś mi dziwne ochoty na tego szejka narobiłaś ;p wszystko mam więc się może skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. takie geste szejki rzeczywiście są bardzo pożywne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, boski ten szejk! I kubek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszny taki szejk z rana! A skoro do kina to poranne lekcje wydają się nawet przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gęste najlepsze! Piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i na pewno przepyszne śniadanie :)
    A skąd taki cudny słoiko-kobeczek? Baaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń