Sezamowo-bananowe placuszki (wegańskie)

(Wegańskie) sezamowo-bananowe placki z sosem bananowo-kakaowym i sezamem

przepis:

3 łyżki mąki pełnoziarnistej
kopiasta łyżka mąki sezamowej
łyżeczka sproszkowanego korzenia maca 
mały banan
1/3 szklanki wody
cynamon
3/4 małego banana
łyżeczka kakao
1/4 szklanki wody

Banana starłam na tarce, połączyłam z mąką, maca, cynamonem i dolałam wody aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Smażyłam na patelni teflonowej z obu stron pod przykryciem.
Składniki na sos dokładnie zblednowałam i polałam placki. 

Dziś trochę z przymusu wegańsko. Bo od wczoraj chodziła za mną ochota na placki, a kiedy dziś otworzyłam lodówkę i zrozumiałam, że nie ma jajek, nie zamierzałam rezygnować. I powiem szczerze, że bezjajeczna wersja smakuje mi o wiele bardziej!

Ostatnio spotyka mnie coraz więcej miłych rzeczy, ja też powoli zaczynam bardziej się starać :) Ludzie, którzy nas otaczają potrafią zdziałać cuda :)



Miłego dnia!



22 komentarze:

  1. Oj tak wegańskie placki muszą zdziałać cuda ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tego sosu narobiłaś, podziel się!
    niesamowicie miło się robi człowiekowi na sercu, gdy czyta o takich dobrych chwilach, niech trwają jak najdłużej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie czynią cuda, ale kochana nie zapominaj, ze Ty sama jesteś cudem i je czynisz :*
    Słodycz banan w takich plackach działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najlepsze placki jakie widziałam w tym tygodniu! I na dodatek wegańskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bo wszystko co wegańskie jest pyszne! próbuj, próbuj - wegańskie placuszki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam ochotę na placki, ale jaj nie mam... Skoro taka wersja jeszcze lepsza, to koniecznie muszę się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię eksperymentować z wegańskimi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, bo wegańskie są mega... i kropka xD
    Niektórzy potrafią, a niektórzy nawet nie chcą, tylko raczej nie ma wątpliwości, która postawa jest prawidłowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to chyba będę musiała zrobić niedługo taką wegańską wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak placki same w sobie są dobre to mi czy z jajkiem czy bez i tak smakują ;p no chyba dobrze napisałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Takim przymusom to ja mogę być poddawana :)
    Wiesz, że dobrzy ludzie dobrych ludzi otaczają?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować takie wegańskie, bo jakoś nigdy mi nie wyszły, może akurat te :)?
    Cieszę się, że smakował sos! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne i to nie tylko jak "na wegańskie"! Ależ ja dawno plackami się nie uszczęśliwiałam, ochoty mi narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe dobro do ciebie z pewnością wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też takie chcę, chociaż nie mam mąki sezamowej, a wegańskie placki mnie nie lubią - nie chcą współpracować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A wegańskie są też smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń