"Serniczek" miodowo-gruszkowy

Gotowany miodowo-gruszkowy serniczek z cynamonem na zimno
przepis:

opakowanie serka typu "bieluch"
białko
niewielka gruszka
spora łyżeczka miodu
łyżka mąki ziemniaczanej
cynamon

Serek zblendowałam z białkiem i gruszką. Masę zagotowałam i kiedy zaczęła bulgotać dodałam rozrobioną w wodzie mąkę ziemniaczaną, ciągle mieszając. Kiedy zgęstniała, dodałam cynamon i miód. Przełożyłam do miseczki i zostawiłam na noc w lodówce.

Dziś na spokojnie, tylko trzy lekcje, a później idziemy do teatru na "Lalkę". Spektakl nie mógł wypaść w lepszy dzień, naprawdę! Najbardziej dłużący się wtorku, dziś o tobie zapominam :)




Miłego dnia! 


18 komentarzy:

  1. Czyli mm rozumieć, że od rana uśmiech gości na Twojej pięknej twarzyczce? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno nie jadłam serniczka :o a już kolejny dziś widzę :)
    "Lalka".. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki delikatny ten serniczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka? Mnie czeka raczej czytanie streszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruszki mnie już kuszą od kilku dni, a w takim delikatnym serniczku to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten serniczek prezentuje się niesamowicie otulająco, kojąco i delikatnie.. :)
    a więc masy emocji ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Cię odwiedzać, zachwycasz mnie już samym zdjęciami śniadań. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, bo mi się dzień bardzo dłuuży, a jeszcze tyle przede mna x[ serniczek z miodem i gruszką to chętnie bym zjadła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, napisz potem jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja miałem zostać w szkole nawet do 16, ale coś się udało wrócić cztery godziny wcześniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo puszysty Ci wyszedł ten serniczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na przyszły wtorek musze przeczytać 3 tomy Lalki, haha :D
    pyszny serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie podany ten serniczek, aż mi ślinka cieknie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. i ten aromat cynamonu... wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chce taka miseczkę/kebek! Zdradzisz skąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie delikatny! Muszę zrobić serniczek :)

    OdpowiedzUsuń