Mocno orzechowe!

Fistaszkowe ciastko(?)/pudding z banananem z kaszy manny

przepis:

3 łyżki kaszy manny
szklanka mleka
kopiasta łyżka mąki orzechowej
mały banan
ok.75g jogurtu naturalnego (pół kubeczka)

Kaszę ugotowałam na gęsto na mleku, dodałam mąkę orzechową i jogurt i dokładnie wymieszałam. Banana pokroiłam na kawałki i wmieszałam w masę, Całość piekłam 25 minut w 180 stopniach i zostawiłam na noc w lodówce.  

W końcu dorwałam mąkę orzechową i przepadłam! To chyba jedna z najbardziej wyrazistych w smaku i aromatycznych mąk. Możecie się jej tutaj spodziewać częściej :)






Miłego dnia!


28 komentarzy:

  1. tak bardzo żałuję, że nawet na niewielkie ilości orzechów jestem uczulona, bo uwielbiam ten zapach, smak i aromat ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę jej nigdzie znaleźć :( :P Zdradzisz gdzie ją dostałaś? :P
    Udanego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania! Gdzie ją znalazłaś? :)

      Usuń
  3. Mam tę mąkę i trzeba przyznać - jej smak i zapach są niesamowicie wyraziste :)
    Jak Ci się coś uda z pracą to daj znać, ciekawa jestem, gdzie osoby poniżej 18 lat mogą szukać pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie będę bacznie wypatrywać tej mąki ;)
    Miłego dnia! (i oby pogoda faktycznie się poprawiła!)

    OdpowiedzUsuń
  5. blagam ani slowa o grillu bo ja juz tych swoich tak sie doczekac nie moge ze zaraz sie poplacze XD
    zapeszaj i mow mi co kombinujesz! ja sama zaczynam sie rozgladac (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę gdzieś upolować tą mąkę! Ciasto prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki, że wszystko się uda! :)
    a fistaszkowe ciastko brzmi cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąka orzechowa? chcę!
    Oj to oby tylko pogoda dopisała-niech się teraz nachmurzy, a po południu zapraszamy słońce! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I odwieczny problem z wymyśleniem nazwy sniadania, znam to! ;D
    Wygląda świetnie, po samym opisie i zdjęciu ślinka mi pociekła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie szukaj tak tej pracy, to sama się znajdzie! :D
    Mąkę orzechową uwielbiam, jest bardzo aromatyczna i to ciastko musiało być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłaś mnie tą mąką orzechową! Będę jej szukać:D
    Powodzenia w szukaniu pracy, oby Cię przyjęli!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciacho! uwielbiam takie połączenia smaków, a z tą mąką musiało być jeszcze lepsze :)
    udanego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to boję się ją kupić, skoro tak zachwalasz :D Jeszcze wpadnę w nałóg i zbankrutuję :( :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, muszę kupić tę mąkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! GEENIALNE!
    udanego popołudnia i wieczoru kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha, już sobie wyobrażam grilla u mnie, haha, cukinie i takie sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę kupić tę mąkę! Fistaszki są bardzo aromatyczne, więc mąka to musi być cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj marzę teraz o takim ciasteczku/puddingu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł na śniadaniowe "ciasto" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocno orzechowe, czyli idealne, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie jak na złość tej mąki od dobrych 2 miesięcy nie ma, a ta poprzedni którą kupiłam, w tym tygodniu się skończyła ;/
    Trzymam mocno kciuki za pracę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze łycha masła orzechowego i byłabym w orzechowym niebie! Kciuki trzymam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale idealny! Uwielbiam ciastka z manny :)

    OdpowiedzUsuń