Najdelikatniejsza

Piankowa cynamonowo-bananowa manna 

przepis:

szklanka mleka
4 łyżki kaszy manny
dojrzały banan
ubite białko
cynamon

Kaszę ugotowałam  na mleku na niewielkim ogniu, ciągle mieszając.Dodałam rozgniecionego banana i cynamon. Osobno ubiłam białko z małego jajka i wmieszałam dokładnie w kaszę.Podałam z resztą banana i ekspandowaną gryką.

Postaram się częściej dodawać przepisy, nawet na najprostsze śniadania, bo coraz częściej jestem o to proszona.
Dziś muszę zrezygnować z wszystkich popołudniowych planów, bo znów dopadła mnie choroba. Mam tylko nadzieję, że jutro będzie lepiej, bo sobota zapowiada się bardzo przyjemnie.




Miłego dnia!



23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie chmurki w miseczce. :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuruj się - zdrowie najważniejsze :)
    A konsystencja manny to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  3. manna z bananem i białkiem- chmurkowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chmurkowe najlepsze. ;)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj Ty chorowita jesteś, zdrowiej!
    Owsianki/kaszy i tych innych z ubitym białkiem jeszcze nie próbowałam, bo szczerze mówiąc trochę się boję xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza wersja manny to właśnie ta z bananem:) a białka jeszcze do niej nie dodawałam:<

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka delikatna! i jeszcze bananowa <3
    zdrówka, kuruj się tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, piankowa z bananem- moja ulubiona!:)
    Zdrowiej:*

    OdpowiedzUsuń
  9. manny z białkiem to z pół roku chyba już nie jadłam ;p ojejej to zdrówka dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dbaj o siebie kochana, bo za często Cię te choróbska łapią!
    Manna z białkiem to najlepsze połączenie muszę przyznać, lepsze niż piankowa owsianka nawet.. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia dużo! :)
    Dziwne, manny z białkiem jeszcze nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. No to w takim razie pod kocyk z herbatką i kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowiej i zbieraj siły! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu się zmobilizować i ubić to białko xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka! Po mannie, to napewno bedzie lepiej :D Pysznie podana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka i siły na jutrzejszy dzien. Jakoś nigdy nie byłam wielką fanką tej kaszy, ale narobiłas mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię klimat Twoich zdjęć :) Piankowej jeszcze nie próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda ja obłoczek :)
    Wytrwałości kochana :*

    OdpowiedzUsuń