258 Jestem!

Owsianka bananowo-kakaowa z serkiem wiejskim, syropem klonowym i domową granolą kawową

Pojawiam się po trzech dniach nieobecności, troszkę tęskniłam, nie powiem.
Wycieczka do Pragi była baaardzo udana! Za fotorelację zabiorę kiedy się zdobędę wszystkie zdjęcia i na pewno coś się tutaj pojawi :) Nie sądziłam, że aż tak zbliżymy się z resztą klasy. "Grupki" przestają mieć jakiekolwiek znaczenie.

A dzisiaj dość sporo do zrobienia. Biegnę do lekarza, później do taty, no i czas porządnie przygotować się do szkoły, bo poziom mojego lenistwa podczas wolnego osiągnął najwyższy poziom. Za to wieczorem bierzemy się za film z wycieczki!



Miłego weekendu!



24 komentarze:

  1. Też tęskniłam! :*
    Świetnie, że wycieczka nie dość, że udana, to jeszcze spełniła najważniejsze zadanie-zbliżyła Was :) Zobaczysz, teraz już będzie tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęskniłam za tymi pięknymi śniadaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy z powrotem ;)
    Człowiek się najbardziej rozleniwia, gdy ma wolne - prawda powszechnie znana i... stosowana xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper, że jesteś! A jeszcze lepiej, ze się dobrze bawiłaś :D Owsianka zawsze dobra na powroty. I na wszytko ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. o, a to rzadkość, żeby na wycieczkach ,,zacierały się" te grupki, mi znane jest raczej ich rosnące wyodrębnianie. no nic- pozazdrościć! nie tylko klasy ale i wycieczki- Praga jest strasznie piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że klasa się bardziej zgrała, u mnie to by było raczej odwrotnie i bardziej by się podzieliła >.< :P
    A, śniadanie sobie pyszne zaserwowałaś po powrocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takiej wycieczce widać, że tęskniłaś nie tylko za nami, ale również za owsianką. Chyba jedna z najlepszych opcji smakowych dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dzień dobry z powrotem:* cieszę się, że tak udany był ten wyjazd, kolejna dawka dobrych wspomnień do przechowania na długie lata:) czekam na relację! a tymczasem po rozkoszuję się śniadaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na zdjęcia!:) Praga to bardzo ładne miasto, widziałam, ale niestety tylko przejazdowo:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję wyjazd do Pragi! Piękne miasto...byłam ale mało widziałam, ze względu, że był to wyjazd na turniej i większość czasu spędziłam na hali.
    Pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na fotorelację! :D
    U nas nadal są 'grupki', ale już w sumie mi to, aż tak nie przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wycieczka się udała i czekam na szczegóły C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze, że już jesteś! :) Super, że wycieczka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, super, że jesteś! :) czekam na zdjęcia ;D
    udanego dnia dziś, ja też jakoś zabiegana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po mojej zeszłorocznej wycieczce też tak było i teraz jest jeszcze lepiej - aż żal się rozstawać... ;) czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Owsianka najlepsza na powroty, skąd ja to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Owsianka super. :)
    Czekam na fotorelację i cieszę się, że wyjazd się udał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. idelane śniadanie na powrót! :)
    i ja też się już za Tobą stęskniłam, serio! brakowało mi Twoich wpisów :<
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wycieczki z klasą są super, mam z nich same wspaniałe wspomnienia! <3 U mnie też wszyscy najbardziej się na nich zgrywali i zabawa była najlepsza:)
    A Praga jest piękna- miałam okazję ją odwiedzić latem i zimą i na pewno jeszcze do niej wrócę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda jest super...najpierw trzeba mieć fajną klasę.

      Usuń
  20. Super, w takim razie czekam na fotorelację! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo smacznie :D Cieszę się, że wyjazd się udał :) Czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń