Improwizacja na najwyższym poziomie

Ciastko z kasz*, mąki z pestek dyni i jogurtu z malinami i borówkami
*kasza kukurydziana, kasza manna
przepis:

2 łyżki kaszy kukurydzianej
łyżka kaszy manny
kopiasta łyżka mąki z pestek dyni
pół opakowania jogurtu naturalnego (ok.75g)
garść malin i borówek

Kasze ugotowałam na szklance wody na gęsto. Dodałam mąkę z pestek dyni i jogurt i dokładnie wymieszałam. Dodałam owoce i piekłam w 180 stopniach przez 20 min. Po wystygnięciu wsadziłam na noc do lodówki.

Trudno mi określić czym się kierowałam mieszając kolejne składniki. Ale sama nie spodziewałam się, że może wyjść z tego coś tak dobrego :)



Miłego dnia!



23 komentarze:

  1. Ta mąka z pestek dyni, którą perfidnie bym Ci podkradła.. :D no i borówki i maliny! już niedługo sezon się zacznie, choć pogoda tego nie ujawnia haha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała, ale nie mam mąki z pestek dyni :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielonym ciastem zaklinasz wiosnę :) Wesołych i równie zielonych świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło!
    wesołych świąt i udanego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kolor, który nadaje ta mąka z dyni, powala! Niesamowicie wygląda!
    Wesołych świąt i miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny kolorek! :D
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony potwór - no patrz no, życzyłem przecież przed chwilą zielonych świąt, to dostałem XD Dzięki! I wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co ona taka zielona? :D nadrabia za przyrodę za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niesamowicie wykombinowane :D Suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Improwizacja, ale jaka udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale genialna ta improwizacja *.*
    Miłej zabawy na urodzinach i wesołych świąt dla ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze kolor powala <3 więcej takich improwizacji ! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo, ten kolor jest po prostu nieziemski! Muszę dorwać tą mąkę ;)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolorek tego ciasteczka, zdecydowanie zwyciężył inne śniadaniowe wypieki! I te malinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udany i apetycznie się prezentujący wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo ale obłędnie prezentuje się to ciastko!
    Wesolutkich kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda! Jak mini biszkopt ;)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, naprawdę genialna improwizacja, takie ciastko zjadłbym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. improwizacja, ale jaka piekna *.* :*

    OdpowiedzUsuń