Jogurtowa, lodówkowa

Jogurtowa kokosowo-jeżynowa nocna owsianka w słoiczku po dżemie jagodowym

 przepis:
4 łyżki płatków owsianych
szklanka mleka
pół szklanki jeżyn
łyżka wiórek kokosowych
ok.100g jogurtu naturalnego
słodzidło (u mnie stevia)

Płatki owsiane ugotowałam na mleku z wiórkami kokosowymi i stevią. Odlałam nadmiar płynu, dodałam jeżyny i wymieszałam z jogurtem naturalnym. Całość przełożyłam do słoiczka po dżemie jagodowym i zostawiłam na noc w lodówce.

Lubię się tak ratować, kiedy wiem, że poranek będzie zabiegany i na stanie w kuchni czasu może zabraknąć. Od razu przyjemniej się wstaje, kiedy śniadanie czeka już na ciebie w lodówce :) A nie pamiętam już kiedy ostatnio robiłam jogurtową owsiankę! Bardzo miły był to powrót.



Miłego dnia!


28 komentarzy:

  1. wygląda cudownie ! trzymanie kciuków załatwione ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kciuki w górze ;)
    Ja też dziękuje Bogu za takie szybkie śniadania lodówkowe ^^
    W moje smaki jak najbardziej się ta owsianka wkupuje :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Słoiczkowe zawsze najlepsze, ale twoje dzisiejsze wydanie wygląda genialnie :)
    W takim razie kciuki zaciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądają te mrożone jeżyny.. już sobie wyobrażam zresztą smak całej zawartości słoiczkowej:)
    masz kciuków milion!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko raz robiłam jogurtową, ale zapiekaną:) Nocną też muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki z całych sił :)
    Twój blog coraz bardzie kojarzy mi się z jeżynami :D
    PS. Ależ niewygodny słoiczek do jedzenia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku o tym pomyślałam, ale poszło lepiej niż mogłoby się wydawać :D

      Usuń
    2. Prawda, o Jeżynowa Pani ;)
      Kciuki są, nie wiem czy nie za późno, ale są.

      Usuń
  7. Kciuki mocno trzymane, a ja dodatkowo porywam Ci słoiczek :* :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kciuki zawsze trzymam :*
    takie owsianki to wybawienie latem, aczkolwiek zawsze o każdej porze - smakują po prostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno zaciskać kciuki! :)
    A owsianka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojoj te jeżyny na wierzchu to niczym wisienki na torcie ;) cudownie wieńczą owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy już nie za późno, ale trzymam mocno! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kciuki masz zawsze, oby to był dobry dzień :)
    Tez dawno takiej owsianki nie jadłam, ale chyba jeszcze trochę słońca potrzebuję, żeby do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. napatrzeć na Twoje śniadanie się nie mogę! ten słoiczek mi się baardzo podoba :)
    kciuki zaciskam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jezyn niestety nie mam, z chęcią bym Ci podkradła to śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. na kciuki chyba już za późno, ale mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! Geniusz *.*
    Na pewno miło się wstaje ze świadomością, że w lodówce takie cudo czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że dzień kończy się dla ciebie pozytywnie xx
    A śniadanie po prostu magiczne *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kciuki i na koniec dnia się przydadzą, więc trzymam :D A śniadanko smaczne dzisiaj, też dawno nie robiłam nocnej owsianki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżyny! *.*
    Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę jeżyn *.* Jak Ty to upchnęłaś do tego słoika?! :D

    OdpowiedzUsuń