Sezam do sześcianu

Banan w (wegańskim) cieście sezamowym podany z karobowo-sezamowym sosem, sezamem i resztą banana
przepis:
duży banan
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki mąki sezamowej
ok.1/3/ pół szklanki wody 
sos:
łyżka karobu
2 łyżki wody
łyżeczka tahini
+sezam do obsypania

Mąkę dokładnie wymieszałam z wodą do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Banana pokroiłam na grube plastry, moczyłam w mące i nakładałam łyżeczką na rozgrzaną patelnię teflonową. Smażyłam do zarumienienia z obu stron. Składniki na sos dokładne wymieszałam i oblałam całość. Dodatkowo obsypałam sezamem.





Miłego dnia :)


23 komentarze:

  1. Banan i sezam <3 lubię taki bałagan na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezam razy sezam razy sezam to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż wstyd się przyznać, ale banan i sezam to dla mnie nieznane połączenie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle tych krążków tam masz, że zabieram ci co najmniej dwa! :D
    trzymam kciuki sezamowa dziewczyno! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sezam na słodko, to coś co Zuzia lubi najbardziej ;D
    Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na sprawdzianach! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, ta mąka sezamowa- muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda znakomicie. Opis brzmi znakomicie. Aż mi ślinka cieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do ciężkiego dnia właśnie tak trzeba się przygotowywać ;) pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie smażyłam owoców w cieście, czas ich zasmakować! Koniecznie z sezamem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ty wiesz, sezam zawiera sezamolinę, sezamol i sezaminę - silne przeciwutleniacze, które wspomagają pracę mózgu xD

    OdpowiedzUsuń
  12. sezamowy power z rana! śniadanie obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sezam w tym wykonaniu to musi smakować wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  14. banan w cieście to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. banan w cieście uwielbiam, a nie pamiętam kiedyostatnio go jadłam :O
    mam nadzieję, że sezam przyniósł Ci dziś szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje serce już dawno należy do twoich śniadań ♥
    Zabieram się za owoce w cieście, ale jakoś nie mogę... Może w czwartek spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu zrobić owoc w cieście! Chyba też postawię na banana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham banany w cieście, zwłaszcza w sezamowym <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bosko, banany ze wszystkim smakują cudownie<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż tyle sezamu ? o mamciu *.*
    Mam nadzieję, że dzięki takiej dawce sezamu sprawdziany wspaniale ci poszły :*

    OdpowiedzUsuń