Klasyczne połączenie

Kokosowy omlet biszkoptowy z malinami podany z kokosowym jogurtem*
*jogurt nat.+mleczko kokosowe
przepis:
2 jajka
łyżka mąki żytniej
łyżka mąki gryczanej
2 łyżki jogurtu naturalnego
łyżeczka mleczka kokosowego
łyżka wiórek kokosowych
słodzidło (u mnie stevia)
garść malin
Białka ubić na sztywną pianę ze szczyptą soli, dodać rozbełtane żółtka i przesiać mąkę. Dokładnie wymieszać z jogurtem, mleczkiem kokosowym, wiórkami i posłodzić. Wrzucić maliny i masę przełożyć na lekko natłuszczoną patelnię. Smażyć pod przykryciem z obu stron. Dodatkowo omlet polałam łyżką jogurtu naturalnego wymieszanego z łyżeczką mleczka kokosowego.




Miłego dnia! :)



25 komentarzy:

  1. tak na pewno skorzystam :P Świetne
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce sie jakkolwiek wtracac, ale mam pewne obawy co do czestotliwosci twoich treningow- nie przesadz, prosze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, 2 razy w tygodniu się obijam! :)

      Usuń
    2. Odpoczynek musi być! :) A omlet.. te maliny.. niebo! :)

      Usuń
  3. Dobre doładowanie na początek szalonego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pycha! Omlet, maliny i ten kokosowy jogurt, mniam<3
    Baw się dobrze!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. omlet wyszedł ci perfekcyjnie i dodatkowo zapunktował za połączenie malin i kokosa:D
    baw się dzisiaj dobrze:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Baw się dobrze ♥
    Omlecik śliczny, twoje śniadania zawsze mnie urzekają, wyglądają jak dzieła sztuki ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wieczoru, wytańcz się !
    Widzę, że polubiłaś jogurtowe kleksy - słusznie, smaczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Twoje zdjecia i intensywnosc barw <3 Ostatnio uzależniłam się ponownie od smaku kokosa, jest niezawodny, a taki jogurt muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos i maliny to jest mój smak <3
    Udanego wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
  10. maliny i kokos to moje ulubione letnie połączenie :)
    udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pyszności! ;) udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wszyscy chyba dzisiaj zachwycę się połączeniem malin i kokosu. Te dwa produkty po prostu idealnie się łączą i już :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne połączenie ukryte w w omlecie, do wypróbowania koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałas normalnie skrawek nieba na sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. maliny i kokos ! *.* i jeszcze by tak biała czekolada i jestem w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę,że dalej podtrzymujesz tradycję omletowej soboty :D
    Fajny pomysł z ukryciem tych malin w omlecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kokos i maliny i to jeszcze w omlecie, IDEALNIE! :)
    mam nadzieję, że przyjęcie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten kokos jogurtowy wspanialy *.*
    zapraszam: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń