Kasze z patelni

Smażona kakaowa kasza kukurydziana i manna z bananem, podana z klonowym jogurtem, cynamonem, tahini i resztą banana

przepis:

1,5 łyżki kaszy kukurydzianej
2 łyżki kaszy manny
1,5 szklanki płynów (u mnie szklanka mleka+pół szklanki wody)
łyżeczka kakao naturalnego
słodzidło (u mnie stevia)
cynamon
pół małego banana
do podania:
łyżeczka tahini
3 łyżki jogurtu naturalnego+łyżeczka syropu klonowego
więcej banana

Szklankę mleka zagotowujemy, zmniejszamy ogień i wsypujemy kasze ciągle mieszając żeby nie powstały grudki. Dodajemy kakao, cynamon, słodzidło i ciągle mieszamy, aż wszystko zgęstnieje. Ewentualnie dolewamy wody do konsystencji. Kiedy całość lekko przestygnie, w pojemniku na żywność układamy połówkę banana, na to przekładamy masę i zostawiamy najlepiej na całą noc w lodówce. Rano smażymy na lekko natłuszczonej patelni z obu stron i podajemy z dodatkami.

Dzisiejszy talerz wygląda jak prawdziwa abstrakcja, ale jaki to był dobry eksperyment!




Miłego dnia! :)

24 komentarze:

  1. Wygląda super! Jeśli się nie obrazisz, wykorzystam ten patent z bananem, ok (proszę) ? ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Banan smażony razem z polentą? Fajny patent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszna abstrakcja :D
    Udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzupełnisz przepis? Bo ta abstrakcja wygląda bardzo zachęcająco!
    Udanego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniam smacznie wyglada*.*
    Udanego Piatku:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kontrolowany bałagan, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, podchody! Moje dzieciństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ciekawie i bardzo, bardzo zachęcająco, coś podobnego muszę wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taką abstrakcję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna ta abstrakcja :)
    gdy się myśli, że ma się danego dnia tyyyle do roboty, to się człowiekowi nie chce... ale jak już się zabierze za coś, to tyle frajdy z takiego zabieganego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś artystką ♥
    Takie zabieganie, to naprawdę pozytywne zabieganie, trzymaj się xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie, jak dzieło sztuki, Ta połowa banana ukryta w mannie- ooooch! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym bananem w środku to całkiem fajnie wyabstrachowałaś :D jak uśmiech wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie o tym samym dziś pisałam - fajnie jest jak tyle się dzieje :)
    abstrakcja z pewnością bardzo smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja ostatnio myślałam nad kakaową kaszką kukurydzianą. Piękna abstrakcja Ci wyszła, ten banan to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie to wygląda:) w smaku pewnie jeszcze lepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Podchody... tak. Kilka lat czekałem na tę zabawę, podstawówkę, gimnazjum, harcerstwo i... nici. Się nigdy nie doczekałem xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. jak przyjadę to zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podchody - ulubiona zabawa mojego dzieciństwa. Jeszcze do dziś ją pamiętam xD
    Ja tam takie abstrakcje na talerzu uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo podchody, wracają wspomnienia :)
    Moim zdaniem, ta abstrakcja to mistrzostwo świata! Jest pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu kaszę na patelnię ''rzucić'' :D

    OdpowiedzUsuń