(Zielony) omlet z mąki z pestek dyni

Bananowy omlet z mąki z pestek dyni z czekoladowym musem z awokado, resztą banana i wiórkami kokosowymi
przepis:
2 jajka
2 łyżki mąki z pestek dyni
2 łyżki jogurtu naturalnego
banan
słodzidło (u mnie stevia)
szczypta sody i proszku do pieczenia
2-3 łyżki wody/mleka 
olej kokosowy do smażenia
na mus: 
pół awokado
banan
łyżka naturalnego kakao

Białka ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli, dodajemy żółtka i przesiewamy mąkę. Dokładnie mieszamy z bananem startych na małych oczkach tarki i jogurtem. Dodajemy sodę i proszek. Dolewamy trochę wody i smażymy pod przykryciem z obu stron na lekko natłuszczonej patelni. 
Mus: wszystkie składniki blendujemy.

 


Miłego dnia! :)



24 komentarze:

  1. Wygląda tłuściutko, pysznie i zdrowo ;) A jak pewnie smakuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ciekawa jestem smaku tej mąki - już dawno miałam ją kupić i chyba zbyt długo zwlekam, bo takie zielone śniadanie to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mąka z pestek dyni? wyjątkowy smak musiał mieć ten omlet :)
    sztuka panowania i poskramiania siebie jest ciężka, ale przecież... możliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielone najlepsze - i smakowo, i dla naszego organizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się wszystkimi wypustkami!

      Usuń
  5. Też planuję zakup tej mąki. Kiedyś właśnie po nią pojechałam, ale ktoś wykupił i wróciłam z kokosową :D
    Piękne ten omlet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze się nie spotkałam z taką mąką.
    ale Twoje śniadanie i składniki w nim zawarte zwaliły mnie z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ta mąka daje taki obłędny kolor! Muszę kupić, koniecznie :) A czy chłonie mocno, tak jak kokosowa czy bardziej jak zwykła pełnoziarnista?
    Dziękuję bardzo za kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piąteczka, nie dość, że omlet to jeszcze z bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym w końcu zacząć nad sobą panować, ale ogarnąć chaos nie jest tak łatwo... :) uwielbiam omlety w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna "dziwna" mąka której muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  11. o tej mące jeszcze nie słyszałam :D
    ale wyszedł Ci idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że to od maki taki cudny kolor, jak dostałam snapa. A tu prosze, jakie miłe zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękniś, na tłusty czwartek idealna alternatywa dla pączka :>

    OdpowiedzUsuń
  14. mąka z pestek dyni? Brzmi bardzo interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  15. omlecik przecudoowny! takie grubaski najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. banan i krem z avocado <3 best of the best ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jaki on zieloniutki *.* Chyba ze względu na ten kolor niebawem kupię tą mąkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda! Jestem.ciekawa tej mąki ;)
    Zielono - żywiej, smaczniej i pożywniej :D

    OdpowiedzUsuń