Orzeźwiający (gotowany) serniczek

Gotowany serniczek czeko-mięta słodzony bananem z kiwi i suszonymi śliwkami na zimno
(na "Bieluchu")
przepis:
opakowanie Bielucha
białko
kopiasta łyżeczka kako
banan
pół łyżeczki suszonej mięty
kopiasta łyżeczka mąki ziemniaczanej
do podania:
kiwi
suszone śliwki

Bielucha, białko, banana, kakao i miętę blendujemy na gładką masę i zagotowujemy. Kiedy zacznie bulgotać dodajemy rozrobioną w odrobinie wody mąkę ziemniaczaną i ciągle mieszamy aż masa zgęstnieje. Podajemy z ulubionymi dodatkami na ciepło albo zimno.




Miłego dnia! :)



23 komentarze:

  1. Ale pysznie! Uwielbiam połączenie czekolada-mięta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie znosiłam tego połączenia, ale smaki mi się mocno zmieniają, więc muszę spróbować jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I narobiłaś mi ochoty na moje ulubione lody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam lody mięta z czekoladą, wiec to śniadanie jest jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie dni to ja lubię! miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny pomysł :)
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dziś też kakao, banan i białko :) muszę w końcu zrobić taki serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu mnie ktoś kusi gotowanym serniczkiem! To chyba znak, że trzeba jakiś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę połączyć czekoladą z miętą, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na bieluchu jeszcze nie robiłam, musi być mega delikatny :)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dawno u mnie serniczek gotowany nie gościł ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, uwielbiam gotowane serniczki! Ale jeszcze nigdy nie jadłam na zimno.

    PS. Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się ze wstydem, że nie próbowałam jeszcze ani gotowanego serniczka, ani połączenia czeko-mięta :< bardzo źle!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do tego połączenia - kiedyś nie lubiłem kakao i mięty, teraz... nie gadam xD

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jadłam tylko raz to połączenie w jakiejś czekoladzie i niezbyt mi smakowało. Muszę zaopatrzyć się chyba w miętę i spóbować raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to połączenie ostatnim razem jadłam dwa lata temu i chyba warto do tego powrócić. :) Wygląda wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpoczynek jak najbardziej w ferie wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszędzie dzisiaj widzę kiwi - chyba ma wielu wielbicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie! Muszę dziś pognać do sklepu po kiwi!

    OdpowiedzUsuń