(Prawie) budyń

Surowy budyń awokado-banan-karob z cynamonem, podany z mandarynką, mrożonym bananem i gryką ekspandowaną


przepis:
mocno dojrzałe awokado
duży dojrzały banan
łyżka karobu
cynamon
sok z cytryny
woda według uznania (do uzyskania odpowiedniej konsystencji)
do podania:
mandarynka
mrożony banan
gryka ekspandowana

Awokado blendujemy razem z bananem, karobem, cynamonem, sokiem z cytryny i dolewamy wody do uzyskania pożądanej konsystencji. Podajemy z ulubionymi dodatkami :)




Miłego tygodnia! 





23 komentarze:

  1. takie budynie to ja lubię i jak fajnie poukładane wszystkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna miseczka ;) choć ja właśnie tymi surowymi śniadaniami nie potrafię się najeść ;p ale takim budyniem bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przez próbne matury mam rozwalony cały tydzień, ale nie narzekam. Zapowiada się więcej wolnego :)
    Robiłam ostatnio ten budyń i obiecałam sobie, że będę go robić częściej. Szybko się go robi, a ile przy tym później smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Surowego jeszcze nie jadłam, muszę ale wypróbować :)
    Cieszę się bardzo, że u Ciebie tak pozytywnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze, że się rozpieszczasz :) Pyszne śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpieszczaj się codziennie i nigdy tego nie żałuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hedonizm podstawą życia, zalatuje epikureizmem xd

      Usuń
  7. Też chcę się tak rozpieszczać! Kiedyś zrobisz mi takie śniadanie! :D
    Najważniejsze, że dobre samopoczucie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo trzeba być wyrozumiałym dla siebie i nie żałować sobie takich smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dawno go nie jadałam...Trzeba gdzieś dorwać awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taka konsystencja śniadań bardzo mi odpowiada! no to za rok będziemy się martwić wspólnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, a ja się męczę od rana i piszę... ale nie jest najgorzej :)
    na surowo w takim wydaniu to ja mogę jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większe zmartwienie czekają w maturalnej klasie xD
    Ogromnej ochoty mi na ten budyń narobiłaś, tyle, że sztuką jest u mnie zgranie w czasie dojrzałości banana i miękkości awokado :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. bardzo mnie cieszy to co napisałaś pod zdjęciami :)

      Usuń
  13. Te budynie są pyszne! Kupię na tygodniu awokado i robię, bo nareszcie kupiłam karob! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj widziałam Twoje wczorajsze lody i... no chciałbym by mnie ktoś tak porozpieszczał ;p i takim budyniem też, bo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem szczerze zakochana w różnych kombinacjach z awokado!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie czytać, że u Ciebie coraz lepiej, optymistycznie :) Więc rozpieszczaj się tak cały czas(tak, a nam języki pouciekają..) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony kremik <3 muszę kupić avocado !

    OdpowiedzUsuń