Klasyczne nana ice cream

Maca-nana ice cream z malinami, morwą białą i gorzką czekoladą jagodową

przepis:
3 banany
kopiasta łyżeczka sproszkowanego korzenia maca
łyżeczka cynamonu
do podania: 
garść malin
suszona morwa biała
gorzka czekolada jagodowa 

Banany pokroić na krążki i włożyć na całą noc do zamrażarki. Rano dokładnie zblendować aż do uzyskania gęstej konsystencji. Dodać maca, cynamon i jeszcze chwilkę blendować. Przełożyć do miseczki i powciskać ulubione dodatki :)



Miłego dnia! 



26 komentarzy:

  1. mimo że jest środek zimy takie lody zjadłabym baaardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają cudownie! :) ja też bym chętnie podebrała ci trochę tych lodów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te lody, mają cudowną konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie będą próbne matury przed świętami, ale z zasadzie nie ma co się uczyć, cudu nie będzie :)
    lody na śniadanie?! TAAAK! też tak chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. imponujące! musiało być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na śniadanie lodów bym chyba teraz nie zjadła, ale już na jakiś deser - z chęcią! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja paczę? Lody?! Hehe, telepatia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody na śniadanie ale się rozpieszczasz :)
    Udanego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie jest w trakcie podróży wejść na Twojego bloga i pozachwycać się nad takim cudem! ślinka mi cieknie, i nie dziwię się wcale nic a nic zachowaniu domownikom:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci się wcale nie dziwie, te lody sa najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nadal się zastanawiam dlaczego jeszcze ich nie zrobiłam! :D Lody najlepiej smakują zimą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pozytywnie jak pozytywnie ;D Od razu się uśmiechać chce :D Taka lodowo- bananowa rozpusta z rana jest niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie w domu ciepło, czemu by nie iść do kuchni i nie zamrozić banana? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody bananowe = idealny poranek <3
    Miłego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka duża kulka, wręcz kula! Jestem za! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, dziś kolejne lody na które mam ochotę ;p a przecież tak zimno jest :D ojj coś ze mną nie tak ;p ja ciepłolubna istota :D Bardzooo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę luźnego tygodnia - wykorzystaj go jak najlepiej :)
    Nie dziwię się, że wszystkim smakowały, sama skusiłabym się na takie lody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepiej <3 ! Jejku wyglądaja idelanie kochana <3!

    OdpowiedzUsuń
  19. Połowa grudnia, a ty lody zajadasz! Ale w sumie pogoda za oknem nie świadczy o zimie, a takie lody kiedy jest się zagrzebanym w kołdrze, całkiem inaczej smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało być boskie! Choć dla mnie za zimno na lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko! chyba będę musiała nabyć sproszkowany korzeń maca, bo przepadłam oglądając to śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te lody aż się proszą o zjedzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dłuższego czasu się zabieram za lody z banana! Nawet raz już go zamroziłam, ale ktoś sprzątał w zamrażalce i no.. zniknął. Twoje lody to jeszcze takie idealne, bo kopiaste! :)

    OdpowiedzUsuń