148 Na pocieszenie

Sezamowo-bananowe placki z serkiem naturalnym, czarnym sezamem, chałwą, mrożonym bananem i syropem klonowym


Wczoraj odwołali nam dzisiejszy sprawdzian, więc wreszcie miałam okazję spędzić popołudnie nieco inaczej! W końcu wybrałam się na zakupy z przyjaciółką. No i nie pamiętam kiedy udało mi się mi się wrócić ze sklepu z tym, co naprawdę zamierzałam kupić! Wszystko szło chyba aż za dobrze, bo po powrocie okazało się, że dopadło mnie zapalenie spojówek. Dziś smażę sobie na pocieszenie sezamowe placki, szybko pojawiam się tutaj i zastanawiam czym mogę się zająć przez resztę dnia nie mogąc patrzyć na nic.
A to wszystko na rozpoczęcie najbardziej wyczekiwanego weekendu. W każdym razie zawsze to jest weekend :)


Miłego dnia! :)




20 komentarzy:

  1. myślałam, że te placki na pocieszenie z powodu odwołanego sprawdzianu...
    cóż mogę napisać, dużo zdrowia Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedactwo, wiem co oznacza zapalenie spojówek :(
    Super, że czas z przyjaciółką wykorzystany w fajny sposób, a takiej wieżyczki z rana szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wieżyczka <3 A u mnie były wczoraj placuszki bananowo-piernikowe :D
    Zdrowiej kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, trzymaj się ciepło! :*
    Każde pocieszenie jest dobre- szczególnie w postaci takich pysznych placków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sezamowe musiały być genialnie i te dodatki dobrałaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrażę tylko, bardzo sztampowe, wyrazy współczucia ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Dobrze, ze zakupy się udały ;]
    A ja jak tylko widzę słowo chałwa to od razu ślinotoku dostaję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie sezamu i banana...i chyba się powtarzam :x

    OdpowiedzUsuń
  9. oby szybko przeszło :) zdrówka!
    świetnie połączyłaś smaki w plackach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ogromna góra placków- mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spontaniczne zakupy zawsze sa udane :)
    super placuszki, na rozpoczęcie weekendu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne placki! A co takiego kupiłaś?:)
    Zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sezamowe placuszki? Biorę je wszystkie! :D
    Mnie zapalenie spojówek często się zdarza... Wiem, że jest bardzo uciążliwe! ;/ Zdrowiej!
    Kokilka ma wymiary 12 cm x 4,5 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają! Zapalenie spojówek? Też to miałam, gdy byłam mała... Zdrowiej więc nam szybciej! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. placki na wypasie! :)
    nie ma to jak zakupy z przyjaciółką, wczoraj tez byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Placki wyglądają na mega poprawiające humor *.* Pyszota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy z przyjaciółką i mnie jutro czekają - uwielbiam! <3
    Nie wiem na czym to polega, ale obyś wyzdrowiała szybciuto ;)

    OdpowiedzUsuń