146 Smoothie bowl!

Smoothie bowl: banan, szpinak, jabłko, mandarynka, sałata, cynamon podane z domową granolą imbirową, wiórkami kokosowymi i jagodami goji

 

Bez zbędnych słów: smoothie bowl będzie u mnie częstym gościem. Jedyne, czego dziś żałuję, to fakt, że dopiero teraz się tutaj pojawiła.
Po takim zastrzyku energii z rana nabieram sił. Jeszcze tylko 3 dni. Dziś sprawdzian z angielskiego z całej gramatyki, jutro historia, w piątek geografia. Ale dam radę!
Czuję coraz większe, coraz lepsze zmiany :)


Miłego dnia! :)




24 komentarze:

  1. i po takiej witaminowej bombie żadne złe się ciebie nie chwycą:) wygląda cudownie!
    zobaczysz, że nim się obejrzysz, już będziesz siedzieć w kubkiem herbaty w ręce i ulubioną książką na kolanach:) powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja doszłam do podobnych wniosków po mojej pierwszej zielonej miseczce :D
    Domowa granola imbirowa - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzą mi się z latem, bo wtedy po raz pierwszy spróbowałam tego smoothie w miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie jadłam z miseczki koktajlu :P
    A to jest jedno z ładniej prezentujących się śniadań jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio muszę mieć śniadanie z dużą ilością płatków, kaszy czy pieczywa, bo zaraz robię się głodna. niemniej musiało być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim śniadanku to żaden sprawdzian już nie będzie straszny :)
    Muszę takie smoothie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż przyjemnie sie patrzy na taką uspokajającaą zieleń :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest zachwycający, szczerze mówiąc na takie połączenie bym się nie odważyła, ale jestem bardzo ciekawa smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę chyba je częściej inkorporować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię takie miseczki, szkoda że u mnie jakoś w takie zimno nie ma na smoothie ochoty... ale w lecie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie musiało dodać energii na cały dzień takie smoothie bowl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zamiast jabłko przeczytałam jajko... i sobie myślę jak Ty żeś to ogarnęła? hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. miseczka w super kolorze, a w dodatku pełna smaku i witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smoothie bowls rządzą! Wygląda pysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jakoś znowu pozytywnej energii dostałam, tak trzymać! :)
    podobne smoothie na zielono zabrałam wczoraj do szkoły, ale taką pyszną śniadaniową wersję również chętnie bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam! I ten kolor :D
    Trzymam kciuki :D myśl o tym, że już niedługo święta, dwa tygodnie nic nierobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Według nas kolor jest śliczny, ale już w naszej rodzinie nikt by tego nie tknął :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ochh, jak genialnie! Nie dość, że zastrzyk energii, to jeszcze na pewno poranek od razu staje się piękniejszy z takimi wiosennymi barwami na talerzu :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten kolor <3 pięknie, zdrowo i pysznie :D
    cieszę się, ze coś zaczyna się zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pysznie, tak zieloniutko! :D Dobrze, że chociaż u Ciebie zmiany coraz lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zastrzyk energii o poranku <3
    Koniecznie do wypróbowania !

    OdpowiedzUsuń
  22. Na sam widok tych kolorów można nabrać już energii! :)

    OdpowiedzUsuń