142 Blogowe Mikołajki + grudniowa misezczka

Kakaowo-cynamonowe płatki owsiane z serkiem wiejskim, mandarynkami (więcej w środku) i Czekośliwką od Mikołaja


Oj, ciężko było się powstrzymać od rozszarpania papieru od razu kiedy tylko paczka znalazła się w moim pokoju i choćby podejrzenia co jest w środku! Ale wszyscy się doczekaliśmy!
A moim Mikołajem okazała się Cynamonowa :) (Choć trochę czasu mi zajęło, żeby to odkryć). I naprawdę nie wiem jak opisać jak bardzo jestem szczęśliwa! Rozpoczęłam od przeczytania cudownego listu. Potem według wskazówek otwierałam kolejno wszystkie paczuszki. W pierwszej odkryłam Ritterkową gorzką czekoladę, (której jeszcze nie próbowałam), pod numerkiem 2 kryła się kokilka wypełniona po brzegi pysznymi pierniczkami! Do tego była miseczka. Teraz przyszedł czas na więcej pyszności. Domowa czekośliwka, która od razu wylądowała w śniadaniowej miseczce, słoiczek pełen malutkich pierniczków(w nim jestem zakochana po uszy!) i powidła śliwkowe. Do tego paczkę wypełniły orzechy włoskie, laskowe i kilka kasztanów.
Jeszcze raz ogrooooomnie dziękuję Mikołajowi i oczywiście Wioli za zorganizowanie akcji :)
A ja miałam okazję zamienić się w Mikołaja dla Natalii :)
Nie wyobrażam sobie ominąć jej w przyszłym roku!



Wesołych Mikołajek! :)



29 komentarzy:

  1. Jaka śliczna miseczka, wygląda pysznie!:)
    Świetnie zapakowane te prezenty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokilka, Ritterka, pierniczki, miseczka.. oj udany prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, tak pięknego i estetycznego prezentu mogłam się spodziewać właśnie po Tobie! Naprawdę dziękuję Ci ogromnie jest GENIALNY!
    ale ten co Ty dostałaś wcale nie gorszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie zapakowana i przygotowana ta paczka, naprawdę, mikołajkowy medal się należy! :))
    śniadanie twoje wiesz że uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś wypaśnego tego mikołaja! Tyle dobroci, że aż się dziwię, że to wszystko się zmieściło w tej paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki hojny ten Twój Mikołaj ! Prezenty wspaniałe, a śniadaniowa miseczka również palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że prezent Ci się spodobał :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczek z pierniczkami jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. święty prezent! sama chętnie otworzyłabym taką paczuszkę z skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja tu o świętości, ale w sumie od Świętego Mikołaja - miało być świetny ;)

      Usuń
  10. Cudowne śniadanko :) W grudniu obowiązkowo z mandarynkami ! :D
    Wspaniała paczuszka!
    Udanych Mikołajek :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pyszności! Dzisiaj wchodząc na blogi trzeba się liczyć z automatycznym burczeniem w brzuchu :D
    No i też postawiłam na czekoladową owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, ale świetne prezenty dostałaś! i u mnie też czekoślwika była :D

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym, aby mikołajki były codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę wersję czekolady RitterSport :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie ukradłabym Ci tą paczuszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śniadanie mega świąteczne <3
    Twój Mikołaj bardzo się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozazdrościć tak hojnego Mikołaja, szczególnie, że przygotował słodkości własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka paka, i jakie fajne słoiki i miski, chyba zaraz wpadnę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy prezent, a to śniadanie to niebo w gębie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezent trafiony w Twój gust, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śniadanko i prezent pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak zdecydowanie akcja jest swietna i dostałaś mega paczke <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no twój mikołaj wiedział co dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności! Zazdroszczę takiego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierniczki?! Czekolada z Ritter?! CZEKOŚLIWKA?! Idealny Mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko ile pyszności *.*
    Mikołaj się postarał, oj bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, smacznie i idealnie :D:D Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń