141 Piątkowe

Kokosowe tosty francuskie z żytnio-pszennego chleba z gorącymi jagodami, syropem z agawy, cynamonem i wiórkami kokosowymi

Wreszcie piątek. W dodatku zapowiada się bardzo miło. Razem z klasą, jak w zeszłym roku, organizujemy Mikołajki dla nauczycielskich dzieci, więc ze szkoły wyjdę dopiero wieczorem. Ale dla takich momentów mogę zostać bez narzekania :)
W tym roku święta czuję wyjątkowo mocno i nie pamiętam kiedy tak mnie to wszystko cieszyło. Każda chwila z imbirową(obowiązkowo!) herbatką, każdy widok świecidełek, bombek, zapach mandarynek i pierniczków! W słuchawkach też już coraz bardziej świątecznie :)
A wczoraj ogromny uśmiech wywołała u mnie paczka od Mikołaja, która czekała na mnie po powrocie od lekarza. Tym bardziej nie mogę doczekać się jutrzejszego poranka!


Miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. Francuskie w jednym z najlepszych połączeń :)
    Ja też czuję świeta!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też zawsze organizowaliśmy takie Mikołajki ;) i tak jak mówisz, można wtedy siedzieć w szkole nawet do późnego wieczora, bo widok tych szczęśliwych dzieci jest nie do opisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż w etykietach góruje u ciebie kasza (na równi prawie że z owsianką) to właśnie tosty powinny być zaraz po nich, bo wyglądają cudownie! :)
    szkolne mikołajki.. kiedy to było, równo rok temu.. zazdroszczę, że jeszcze masz okazję się w nie bawić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dawno u mnie nie było francuskich! Pyszne smaki w tym śniadaniu zawarłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie, pamiętam, jak w dzieciństwie babcia robiła mi tosty francuskie:) Chyba muszę sobie sama takie przyrządzić:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieki nie jadłam tostów, a Twoje takie pyszne ;) w takim razie udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm, idealne rozpoczęcie weekendu tostami!
    zazdroszczę tej paczki, moja jeszcze nie dotarła!

    OdpowiedzUsuń
  8. kokosowe *.* niebo :)

    miłego jutrzejszego poranka! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wyobrażamy sobie jak pięknie muszą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na Mikołajki dostałam kataru, haha. już wolałabym nic :D
    a tosty koniecznie muszę zrobić w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to jutro paki otwieramy mikołajowe xd

    OdpowiedzUsuń
  12. I świetnie, niech klimat świąteczny Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że czujesz świąteczną atmosferę! Ja niestety nic o tym powiedzieć nie mogę... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie jadłam takich tostów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez niezwykle mocno czuję te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na tosty francuskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kokosowe musze zrobić :)
    super, że paczuszka jest czekamy na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać jutrzejszego poranka! ;) A te jagody *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. nie ty jedna się cieszysz to magią świąt, grudzień jest po prostu wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heiko:) mam pytanie odnośnie ćwiczeń cardio bo pewnie mialas kiedyś z nimi styczność... Ćwiczę z tiffanny othe godzinę dziennie i prowadzę dietę, a wzrastają mi kg i cm. 2 cm w udach i 2 kg. Uda to taki moj cel dlatego tez na nich sie bardzo skupiam, robie orzysiady i cwiczenia na nie. Myślisz ze to od ćwiczeń tak, czy coś z dieta złe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że Twoje mięśnie są trochę przemęczone. Spróbuj zrobić sobie przerwę i zobacz jak Twój organizm będzie reagował. Miałam kiedyś podobny problem :)

      Usuń