137 To już?

Dyniowo-cytrynowy krem owsiany z imbirem i pomelo

Jeszcze sezon się dobrze nie skończył, a ja już korzystam z dyniowych zapasów na zimę! Ale już zdążyłam zatęsknić. Poza tym musiałam w końcu spróbować połączenia dynia-cytryna, tak bardzo zachwalanego :) No i zupełnie się nie dziwię. To chyba jedno z przyjemniejszych zaskoczeń! Do tego dogrzewam się dodatkiem imbiru i w taki sposób rozpoczynam grudzień. Chociaż trochę trudno mi w to uwierzyć, że to już... To tempo mnie przeraża.
Trzeba przygotować się na bardzo pracowity tydzień, przedświąteczną gonitwę. Uzbroić w cierpliwość i spiąć jeszcze na przez 19 dni!


Oby ten miesiąc był udany! I proszę, bez wielkich mrozów! :(



25 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o smak dynia-cytryna lub w ogóle cytrusy, to uwielbiam dżem dyniowo-pomarańczowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to połączenie i jeszcze z imbirem, muszę sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie do wypróbowania ;)
    Ja też już odliczam do Świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mówisz, że sezon na dynię jeszcze trwa, a ja od kilku tygodni nigdzie nie mogę dostać porządnej dyni - i to w stolicy! :c
    tym kremem mnie kupiłaś, wierzę, że nawet jeśli i mróz jakiś dzisiaj jest to Tobie po tym zestawieniu cytryna-dynia-imbir jest on niestraszny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dyni ostatnio nie widuję w ogóle...

      Usuń
  5. proszę, bez żadnych mrozów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie rozgrzewająca :) ciekawi mnie połączenie dyni z imbirem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Znowu kusisz swoim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli coś jest z dynią, to bierzemy w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna miseczka, umieram z zachwytu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudownie i pysznie! ;) O tak, mrozów być nie musi, ale śnieg ma być!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby grudzień byl taki cieplutki jak zawartość twojej miseczki ^^ a ja dyni z cytryną jeszcze nie skosztowalam. Ale mam resztki puree. Ufffd ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek w miseczce genialny! :) a no i też licze, że zbyt wielkich mrozów nie będzie tej zimy bo jestem wieeeelkim zmarzluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie tak, tydzień zapowiada się bardzo pracowicie, ale damy radę! bo kto jak nie my :D
    piękne kolory, zarówno śniadania jak i miseczki, tak uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grudzień przywitany po mistrzowsku! <3 Piękna miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dynia i pomelo w jednym- to musiało być pyszne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 19 dnia, ale tylko 15 dni chodzenie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pysznie ! :D a ten intensywny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  18. dynia, ten kolor owies jestem kupiona i pieknie wyglą w dodatku <3!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną masz miseczkę(no, i żeby nie było, to jej zawartość też miałaś świetną, chociaż nie w moich smakach z tą cytryną)! :)
    Dołączam się co do tej pogody, oby temperatura nie spadła za bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez wielkich mrozów? Cięzko będzie, - 5 w dzień, a aja umieram z zimna! ;C
    Krem niezwykle zachwycający! ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki świetny krem! Zdradzisz, jak go zrobiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń