134 Grillowana polenta ziołowo-musztardowa

Grillowana musztardowo-ziołowa polenta z kiełkami, kukurydzą, pomidorem


przepis:
4,5 łyżki kaszy kukurydzianej
łyżeczka musztardy francuskiej
łyżeczka musztardy dijon
sól, pieprz, zioła prowansalskie, cząber
do podania:
kiełki rzodkiewki
pomidor

Kaszę ugotować na wodzie aż do zgęstnienia. Dodać musztardę, zioła, przyprawy i całość dokładnie wymieszać. Kiedy lekko przestygnie przełożyć np.do pojemnika na żywność i zostawić na noc w lodówce. Rano wyjmujemy i za pomocą szklanki dzielimy na krążki. Polentę grillujemy i podajemy z ulubionymi dodatkami :)


Dziś witam się  Wami drugi raz po porannej szarlotkowej jaglance i dzielę się trochę innym przepisem :)
Bo o ile prawie całkowicie przestałam używać ketchupu i majonezu, o tyle musztardę od czasu do czasu wykorzystuję i nie ukrywam, że smak musztardowy jest bardzo w moim guście! :) 
Tak jak już kiedyś pisałam w ramach współpracy z DeCare otrzymałam kilka produktów do wypróbowania, wśród których znalazłam właśnie musztardę starofrancuską Maille. To musztarda dobrej jakości z całymi ziarnami gorczycy, czyli taka, jaką lubię najbardziej. (Więcej szczegółów tutaj.) 
A ja chyba z polentą lubię się coraz bardziej. Szczególnie w wersji na słono. 

Miłego wieczoru! :)






14 komentarzy:

  1. Keczup i musztarda to dwa moje ulubione sosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piąteczka bo ja też uwielbiam musztardę, pasuje mi praktycznie do wszystkiego, daję zawsze na kanapki, obowiązkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się niezwykle estetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też uwielbiamy musztardę z całymi ziarnami gorczycy. Bardzo przyjemnie chrupie :) A polenty nigdy nie jadłyśmy, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem trzeba na wytrawnie, dla odmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam polentę, a w tym wydaniu na pewno by mi zasmakowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym chyba nie dała rady wyeliminować keczupu, majonezu i musztardy. Dobrze, że chociaż ta ostatnia ci służy dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przeslicznie i zdecydowanie mogloby byc podane w najlepszych restauracjach <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci to wyszło.
    ja z keczupu nie zrezygnuję o ile majonezu nie używam. To keczup czy francuską musztarde od czasu do czasu ''muszę'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieki polenty nie jadłam, dzięki, ze mi przypomniałaś. Jakkolwiek głupkowato to zabrzmi- lubię musztardę xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wytrawne śniadania to u Ciebie nieczęste zjawisko, ale jak już są, to zawsze takie wspaniałe!:) Mi również smak musztardy odpowiada, więc pewnie i ta polenta byłaby strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń