131 Obiecane scramble


Sezamowe owsiane scramble* z karobowym jogurtem*, mrożonym bananem, siemieniem lnianym, syropem klonowym


*z dodatkiem mąki sezamowej
*jogurt naturalny+karob+syrop klonowy

przepis:
5 łyżek płatków owsianych
białko
łyżka mąki sezamowej
słodzidło (u mnie stevia)
do podania:
mrożony banan
3 łychy jogurtu naturalnego + łyżeczka karobu +  odrobina syropu klonowego

Płatki zalewamy wodą i zostawiamy najlepiej na całą noc. Rano ubijamy białko na pianę. Płatki odsączamy z wody i mieszamy delikatnie z białkiem i mąką. Ewentualnie słodzimy. Całość przekładamy na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię i smażymy aż do lekkiego zarumienienia. Do podania wymieszałam jogurt z karobem i syropem klonowym, dodałam pokrojonego mrożonego banana (więcej później) i oblałam większą ilością syropu.

Korzystając z dłuższego poranka biorę się za scramble, które przecież obiecałam sobie robić częściej!

A wczoraj przed zajęciami udało mi się jeszcze wyskoczyć na zakupy z mamą i babcią. Dochodzę do wniosku, że nic chyba nie daje mi większego kopa :)
No i dobrze, że już środa. Odliczam niecierpliwie dni do weekendu.
Poza tym czuję, że chyba najwyższa pora zacząć zastanawiać się nad prezentami!


Miłego dnia!


24 komentarze:

  1. oj, masz rację, pora na prezenty!! przecież to już zaraz grudzień, potem szybko zleci.. mikołajki, ostatnie podrygi w szkole i Boże Narodzenie.. :D
    pięknie pastelowa i delikatna dzisiaj ta miseczka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. czytając sam opis zrobiłam się głodna, patrząc na zdjęcia to już ślinotok, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam kompletną pustkę w głowie jeśli chodzi o wybór prezentów dla rodziny..faktycznie trzeba zacząć się zastanawiać :)
    a śniadanie musiało być przepyszne, owsiane scramble jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też obiecywałam sobie scramble, ale jak do tej pory, to jeszcze go nie zrobiłam. Muszę się w końcu wziąć za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, najwyższa pora zabrać się za zakupowe- świąteczne szaleństwo zanim wszystko wykupią i zostaną tylko wybrakowane bombki na półkach :P
    Scramble pierwszoligowe :D Uwielbiam karobowe jogurty/serki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwierbiam scramble♥ podasz przepis na to twoje sezamowe?
    A dodatki perfekcyjnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam ,że bardzo do czegokolwiek na twoim blogu a głównie są to posty o jedzeniu przystawiasz dużą konieczność jak poszczególne dania są wykonane, aż chciało by sie jeść , bardzo sobie cenię u bloggerek taką kreatywność : )

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. tez zaczęłam zastanawiać się nad prezentami już, sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kusisz dzisiaj! Wszystko jak zawsze tak smacznie podane! :)
    Muszę wymyślić oryginalne prezenty dla rodziny, bo zawsze kupuję to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No, a ja Ci mówię, że tylko sezamu mnie tu brakuje xd
    Hmm, może i jeszcze ciut za szybko na prezenty, chociaż w sumie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prezenty już mam prawie wymyślone :D
    Scramble jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. brrr, tylko nie święta.
    ale takie śniadanko już jak najbardziej bym chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, zdecydowanie. Zawsze o tym zapominam, ale tym razem muszę obdarować wszystkich bliskich! ;)
    A karob dodam do jogurtu zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio jak widzę połączeniu karobu z jakimś serkiem to już jestem kupiona tym śniadaniem ;p mam jakoś manię na ten smak ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, kiedyś się zraziłam do scramble, ale wszyscy tak nim kuszą ostatnio, żę chyba jeszcze raz spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie dziś całkiem podobny poranek, smażona owsianka smakuje cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tyle smakołyków w jednym, ale chyba mrożone banany wygrywają! :) zapraszam do udziału w konkursie :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2014/11/uwaga-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten syrop klonowy ostatnio ciągle nas prześladuje :D Musimy go w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez musze się w końcu zabrać za scramble!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pychota, chyba przyrządzę sobie niedługo scramble.

    OdpowiedzUsuń
  21. scramble , najlepsze bo sezamowe <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę kiedyś zrobić scramble, bo Twoje wygląda ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń