124 Najzdrowszy budyń na świecie

Surowy budyń czekoladowy z awokado (vegan) 

przepis:
mocno dojrzałe awokado
1,5 łyżki gorzkiego kakao
1,5 łyżki syropu z agawy
ok. pół szklanki wody/mleka roślinnego (jeśli ma być wegański)

Awokado rozgnieść widelcem, dodać kakao, syrop z agawy i dokładnie zblendować, dolewając wody do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Gotowe! 
Konsystencję można zmieniać wedle upodobania, krem jest też świetny do kanapek/placków/naleśników :)

Po długiej przewie odtwarzam mój ukochany, rozpustny, mocno czekoladowy budyń. Jak co środę pozwalam sobie na leniwy poranek i nie potrzebuję niczego więcej.
No i wszystko jest coraz lepiej! :)


Miłego dnia! :)



30 komentarzy:

  1. zdrowy i czekoladowy? niby te dwa słowa kontrastują, ale nie tutaj! Budyń perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś podobny. Boski! Kakao i awokado to jedno z lepszych połączeń! :D
    Zdjęcia piękne! A powiedz mi co to są, te czerwone, błyszczące się kulki? :) Czereśnie? Wiśnie? :) Tak ładnie wpasowały się w tą czekoladową masę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Budyń prezentuje się super, a że zostałem kiedyś poczęstowany podobnym przepisem więc muszę powiedzieć że w smaku jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie za jakiś czas powstanie nowy najzdrowszy budyń na świecie, jak znam życie :D Ale to nie zmienia faktu, że ten jest całkiem pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow wow, wygląda cudnie. Szkoda że nie mogę się przekonać do awokado :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu nachodzi mnie na cos kakaowego, twój budyń wywołuje niezły ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. C-u-d-o-w-n-y ! Nie przepadam za awokado, ale chyba dam mu szansę jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, cudo, cudo. Z wisienką i czekoladą. No cudo raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowy i jeszcze czekoladowy, no ideal! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie da się ukryć, że to jedne z najlepszych połączeń :) i fajny spsób na polubienie awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Yyy, a gdzie banan? Zawsze był w nim banan O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie dodawałam banana :)

      Usuń
    2. To spróbuj, naprawdę warto, zamiast tegoż syropu ;)

      Usuń
  12. Nie pamiętam kiedy ostatnio taki jadłam.. nie wierzę, że mogłam tak się zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja go robiłam go raz i mi nie posmakował jednak wolę awokado na wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba najzdrowszy, najbardziej kremowy i najbardziej czekoladowy budyń jaki kiedykolwiek widziałam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ten twój środowy mini rytuał:> :*

    OdpowiedzUsuń
  16. takie desery są najlepsze i wiemy, że robimy przysługę dla ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sobie taki sprezentuję jutro na deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. najzdrowszy i najsmaczniejszy budyń jaki jadłam, uwielbiam! przypomniałaś mi, że mam kupić awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  19. on jest genialny!! ;) zakochałam się ;p
    no, może dorzuciłabym tylko... bakalie ;p żeby coś chrupało ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mnie zachwycał ale jakoś nie mogę się przekonać do awokado :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow nie wiedziałyśmy, że w taki sposób można połączyć awokado :) Przepis wart wypróbowania, bo ostatnio przekonałyśmy się do awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też dziś miałam robić ten ''budyń'' ale moje awokado jeszcze do końca nie było dojrzałe ;<
    Ale za to twój bardzo zachwycił mnie - taki gęsty i kremowy *.*

    OdpowiedzUsuń