120 Egzotyczne scramble

Podwójnie kokosowe* scramble z persymoną i jogurtem naturalnym

*mąka kokosowa+wiórki kokosowe
przepis:

5 łyżek płatków owsianych
białko
słodzidło (u mnie stevia)
kopiasta łyżeczka mąki kokosowej
do podania:
łyżeczka wiórków kokosowych
jogurt naturalny
kaki
Płatki zalewamy wodą na noc. Rano ubijamy białko i łączymy delikatnie z płatkami. Dodajemy mąkę kokosową, słodzidło i smażymy na lekko natłuszczonej patelni do lekkiego zarumienienia. Ja scramble podałam z jogurtem naturalnym, kaki i wiórkami kokosowymi.

Na przekór pogodzie, bo takiej mgły dawno nie było(!), ja robię egzotyczne śniadanie!
Nie mam pojęcia dlaczego scramble pojawia się u mnie tak rzadko. Czuję, że to się zmieni, bo coraz bardziej się lubimy :)

A dziś zapowiada się bardzo miły wieczór :)


Miłego piątku! :)


24 komentarze:

  1. idealne połączenie - chrupkie, owocowe i jogurtowo otulające:)
    wzajemnie miłego:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! ;) Miłego dnia i wieczoru! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomniałaś mi o scramble! ;) dzięki Tobie zrobiłam je pierwszy raz i pewnie dzięki Tobie zrobię je po raz drugi ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci udanego piątkowego wieczoru :*
    Śniadanie palce lizać, scramble jeszcze nie próbowałam, więc dziękuję za inspirację na weekendowy talerzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ niewyobrażalnej ochoty na scramble mi narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim narobiłaś ochoty na scrumble, a ja poczułam ten brak słońca i egzotyki za oknem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Musiało być pyszne !
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcinaj więcej scramble w różnych formach, będziesz inspiracją! Też niebawem je zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też za rzadko je robię! Twoje jest fantastyczne! :)
    A więc miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz próbowałam je zrobić ale się zraziłam...czas zrobić kolejne podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kokosowe to na pewno dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie dziś też kokosowo! no brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Scramble to świetna alternatywa dla tradycyjnej owsianki, i to takie kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba musze spróbować jaglanego scramble bo ochoty narobiłaś niesamowitej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że masz palny na wieczór, odstresuj się :)
    a scramble bezbłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. scramble to jedno z moich ulubionych dań z płatków owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wieczoru :D Egzotycznie u Ciebie :D podobnie jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż wstyd się przyznać, ale ja scramble jeszcze nie robiłam. Muszę szybko narobić!

    OdpowiedzUsuń