89 Jesienne chia

Pudding chia z musem dyniowo-klonowym, figą z miodem, bananem i borówkami (w środku)



Jakoś wszystko ostatnio u mnie na przekór. Powoli tracę siły i czuję, że najchętniej zamknęłabym się w pokoju i przeleżała cały dzień pod kocem. Oprócz codziennych migren, które powróciły w tym roku wczoraj nadwyrężyłam sobie mięsień w łydce, w dodatku w nodze, gdzie wcześniej miałam już obitą piętę. No i jakby tego było mało, próbowałam humor poprawić sobie zdjęciami, było świetnie, aż do czasu, kiedy uświadomiłam sobie, że zgubiłam kartę do aparatu. A i tak najgorsze są wszystkie wątpliwości, które ostatnio nie dają mi spokoju.
 Jedyne co mi pozostaje to liczyć na to, że przez taką kumulację złego za parę dni będzie dobrze, że wyczerpię jakiś limit przeszkód. Bo coraz ciężej utrzymywać mi pozytywne nastawienie. Staram się.



Dziś na szczęście tylko kino. I drugie zajęcia.
Miłego dnia :)

31 komentarzy:

  1. Coś, co zawsze chciałam spróbować... ;)
    Kochana, ciężko mi teraz Ci doradzić cokolwiek... Jedynie mogę napisać, że tak to już w życiu jest, że zwykle wszystko się na siebie nakłada: jak jest źle, to na całego, ale jest też druga strona medalu-potem zaczyna się układać. Raz z górki, raz pod górkę, ale trzeba walczyć. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jak ja dobrze znam ten nastrój - mnie najczęściej dopada w czwartki -.-. Sama chętnie zakopałabym się pod kocem i nigdy już nie wychodziła, ale... chyba za dużo rzeczy byśmy przegapiły, co? Musimy wziąć się w garść i nie poddawać!
    Głowa do góry, masz dziś zajęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... Idealny! Taki pudding z rana od razu poprawia nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami tak bywa, że jak się wali to wszystko naraz... ale wtedy trzeba do tego podejść dokładnie tak jak Ty to robisz, gorzej już na pewno nie będzie i niedługo wszystko wróci do normy ;) trzymaj się ciepło ;)

    a po szkole zrób sobie gorące kakao, weź ciekawą książkę i wskocz pod kocyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem takie dni przychodzą, ale nie można się im poddać i zawsze warto liczyć na to, że jednak po tej burzy przyjdzie tęcza... zobaczysz, tak będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś gdzieś przeczytałam, że żeby wystrzelić strzałę do przodu, trzeba ją najpierw mocno pociągnąć do tyłu. Tak jak ludzie, cofamy się, mamy gorsze dni, żeby następnie "wystrzelić" do przodu i cieszyć się dobrym humorem. Będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dynia-syrop klonowy - nie ma opcji, żebym nie spróbowała! Będzie za mną chodzić cały dzień to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie trać tego, na co solidnie pracowałaś. kiedy czujesz, że potrzebujesz luzu a nie uśmiechu na twarzy - pozwól sobie na to. a uśmiech wróci na dłużej i jeszcze szerzej:) :*
    pyszne połączenie, chia w zupełnie nowej odsłonie z tym musem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, a jakież to wątpliwości (o ileż oczywiście wiedzieć mogę)? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęście wróci, zobaczysz :) trzeba tylko znaleźć w sobie odpowiednią dawkę optymizmu i dobrych myśli, wyjść do ludzi, oni leczą wszystkie smutki.
    No i poprawiać sobie humor takimi puddingami na przemian z gorącymi kremami dyniowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko się odwróci i będzie dobrze :* Na prawdę :)
    Śniadanie dyniowe- jesienne, idealne w każdym calu jak zawsze z resztą ;]
    Uśmiech Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami tak jest, że coś nie wychodzi, mamy gorsze dni ale zwykle potem to się odpłaca! Musisz wierzyć, że będzie dobrze i cieszyć się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staraj się nie poddawać, a na pewno w końcu wszystko znów wróci na swoje miejsce, a na twarzy pojawi się uśmiech. Czasami mamy gorsze dni, to normalne, ważne by się wtedy nie załamywać, tylko iść dalej do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i za to wszystko masz ode mnie piąteczkę- choć ani mi ani tobie niewiele ona pomoże ;) tym niemniej- i know that feeling, bro

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem coś o migrenach..
    Ale pomyśl ile tracisz na każdej godzinie spedzonej na smutku, wątpliwościach, złości..
    Musimy trzymać się przy życiu, jesień jest tego warta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Migreny - moi wrogowie ..
    Ale za to uwielbiam pudding z tych cudownych ziarenek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dynia i syrop klonowy, czyli kolejne moje ulubione dyniowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, raz pod górkę, a raz z górki! Głowa do góry, jestem pewna, że wszystko się ułoży! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę w końcu tego spróbować, a ty się niczym nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że ten trochę słabszy czas minie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz będzie już tylko lepiej, na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. będzie dobrze, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jejku, bo jak już się wali to niestety wszystko na raz... ale mam nadzieję, że wiesz, że kiedyś ta zła karta się odwróci ;) i to szybciej niż myślisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. chia można robić na tyle sposobów, a każdy z nich pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te ziarenka ale nadal się za nie nie zabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie też ostatnio jakiś kryzys był ale mam nadzieję, że szybko nam to minie :)
    ale pudding to fenomenalnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będzie dobrze, zobaczysz. Też mam kryzys, ale poradzimy sobie! :*
    śniadanko obłędne <3

    OdpowiedzUsuń