106 Krwawe placki na halloween

Dyniowe pancakes z kawałkami gorzkiej czekolady, pumpkin spice, oblane malinowo-wiśniowym musem i podane z borówkami 


przepis:
35g mąki pełnoziarnistej
jajko
1/4 szklanki mleka
łyżka jogurtu naturalnego
3 łyżki puree dyniowego
pumpkin spice
słodzidło(u mnie syrop klonowy)
pokrojone kawałeczki gorzkiej czekolady(u mnie 1,5kostki)

Rozbełtać jajko, dodać mleko i przesiać mąkę. Kiedy wszystko się połączy dodać puree, jogurt, przyprawę, słodzidło (u mnie łyżeczka syropu klonowego) i mieszać do uzyskania dość gęstej konsystencji. Czekoladę pokroić na drobne kawałeczki i wmieszać w masę. Smażyć pod przykryciem na lekko natłuszczonej patelni.

Na mus:
(wychodzi go więcej niż na zdjęciu)
pół szklanki malin
garść wiśni
łyżeczka kaszy manny
1/3 szklanki wody
łyżeczka syropu z agawy

Owoce dusić aż się rozpadną. Ewentualnie posłodzić, dodać kaszę mannę, jeżeli mus jest zbyt rzadki. Odcisnąć przez sitko i polać placki :)

Od razu wiedziałam co zrobię w ramach (prawie) wspólnego halloweenowego śniadania! Dyniowe placki zdecydowanie są w czołówce moich ulubionych!

No i dziś dzień zapowiada się bardzo dobrze! Zaraz biegnę podpisać umowę o pracę! Na razie tylko jednorazowo, ale zawsze coś wpadnie do kieszeni :) A później tylko jedna lekcja i idziemy z klasą do teatru. Wczorajsze zakupy znów zakończyły powrotem jedynie z nową miseczką haha
Może dziś uda mi się zrobić nowe podejście.


Miłego piątku!


27 komentarzy:

  1. gdybym miała wybrać coś z dynią to też zdecydowałabym się na placki, są obłędne ;) jednak haloween nie obchodzę i jak na złość postawiłam na zwykłe śniadanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego dnia! :)
    Pyszne wspólne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy muszę pisać jak to śniadanie wygląda genialnie? Wszyscy dzisiaj się świetnie spisali z tymi halloweenowymi śniadaniami. Tylko ja się czuję takim odrzutkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty wymagająca musisz być Kochana, skoro wciąż wracasz nie z tym, co trzeba hahah :)
    Zabójczy wygląd <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ten mus bardzo mocno podoba - zajefajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też dziś halloweenowo plackuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerażająco pyszne musiały być! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonałe! :) I tak ślicznie zakrwawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten mus na placuszkach wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny talerz! *.*
    Placuszki idealne, a sos bardzoo krwisty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Błagam, ktoś ją w końcu uświadomi? xD
      Co do pytania, czarny sezam jest trochę słodszy i ma mniej wyrazistą goryczkę :]

      Usuń
  12. cudowne śniadanie ! ;D idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, widzę, że nie tylko ja mam słabość do miseczek itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają absolutnie cudownie! Idealnie usmażone, idalnie polane... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że chociaż z msieczką hehe :DD
    a placki dziś mnie oczarowały! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dyniowe placki to chyba moje ulubione, idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  17. placuszki pierwsza klasa, wszytsko chętnie po prosze <3 !

    OdpowiedzUsuń