101 Nowy ulubieniec!

Kokosowo-dyniowy omlet biszkoptowy z kokosowym jogurtem, malinami, miodem i startą gorzką czekoladą




 Właśnie zjadłam najlepszy omlet jaki do tej pory zrobiłam. Nawet jeżeli nie był tak grubaśny jak zwykle. Wybronił się.
przepis:
2 jajka
łyżka mąki kokosowej
półtora łyżki mąki żytniej
2 łychy gęstego puree dyniowego(z kawałkami dyni)
3 łyżki mleka
słodzidło(u mnie stevia)
szczypta proszku do pieczenia


do podania:
jogurt naturalny wymieszany z wiórkami kokosowymi i łyżeczką miodu
maliny
miód
kostka gorzkiej czekolady 90%


Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę. Delikatnie wmieszać żółtka, przesiać mąkę, dodać puree dyniowe, ewentualnie posłodzić i dodać szczyptę proszku do pieczenia. Jednolitą masę smażyć na lekko natłuszczonej patelni pod przykryciem. Kiedy omlet się zetnie przewrócić na drugą stronę i smażyć jeszcze chwilę. 
Podałam go z kokosowym jogurtem*, malinami, miodem i startą gorzką czekoladą.

Wreszcie wstałam, a za oknami było jasno. Od razu czuję różnicę. 
Zapowiada się książkowy dzień, ale jakoś mi to nie przeszkadza :) 


Miłej niedzieli!

26 komentarzy:

  1. U mnie też się zapowiada książkowy dzień, ale mnie to niestety przeszkadza. Mam już dość nauki :< Z resztą nie dziwię ci się, że ci to nie przeszkadza, skoro tak pysznie się doładowujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i te kawałeczki dyni w omlecie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor rzuca się w oczy! do tego lato w postaci malin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję przepis bo to wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. powiało mi z ekranu latem... mimo, że za oknem zima prawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie dynia-kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie podany, napatrzeć się nie mogę. Dawno aż tak ślicznego śniadania nie widziałam. No i dyniowo- kokosowy z malinami to mój zdecydowanie mój smak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. moja dynia czeka właśnie na takie wspaniałe wykorzystanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kolor! *.* Kochana to jeden z najlepszych omletów jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolorki *.*
    miłego książkowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokos i dynia to świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak było jasno ;) Pysznie i przedewszystki jak zawsze ślicznie podane śniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) podalabys dzisiejszy jadlospis? :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyyycha :D Jadłam prawie taki sam niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I powiem Tobie, że wygląda na takiego, który może zająć pierwsze miejsce w rankingu omletowym! :)

    OdpowiedzUsuń