100 Dynia na setkę

Bananowo-marchewkowe płatki jaglane z pumpkin spice zapiekane w dyni podane z jogurtem naturalnym, tahini, miodem, tartą gorzką czekoladą i resztką banana



przepis:
mała dynia 
5 łyżek płatków jaglanych
mały banan
pół marchewki
pumpkin spice
do podania: tahini, miód, jogurt naturalny

Dynię umyć, przekroić na pół i wydrążyć. Płatki jaglane ugotować na wodzie, dodać startą marchewkę, banana(część zostawić do podania). Doprawić pumpkin spice i przełożyć do dyni. (To zrobiłam wieczorem) Rano zapiekłam dynię z płatkami w 180 stopniach przez 40 minut. Podałam z jogurtem, miodem, tahini i resztką banana :)

I na mnie przyszła pora. Od dawna planowałam taką dyniową miseczkę, w końcu jest! Na okrągłą setkę! Ciężko mi uwierzyć, że to już setne śniadanie z Wami.
Czy coś się zmieniło od początku? Zakładając bloga nie spodziewałam się, że może dawać to aż taką radość. A wszystko dzięki ludziom, którzy potrafią niesamowicie zmotywować, pocieszyć, dać kopa kiedy trzeba :) Więc po prostu Wam dziękuję. Za wszystkie miłe słowa i po prostu za to, że tu chcecie zaglądać :)


Miłego weekendu! :)

26 komentarzy:

  1. Śniadanie godne takiego pięknego jubileuszu ! Bo nie ma nic lepszego od zapiekanych płatków w dyniowej miseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo tak!!! matko, jak ja uwielbiam pieczoną dynię! jem ją kilogramami i wciąz mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, stówka!
    A jakie śniadanie, Ewa! Jestem zachwycona, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najlepsze setne śniadanie jakie widziałam! :D
    Gratuluję takiej liczby i oby dalej szło ci tak super, jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz już pójdzie z górki! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim pogratuluję Tobie tego setnego postu i wytrwałości to powiem jedno: CUDOWNE śniadanie. Naprawdę, można się najeść samym patrzeniem na to cudo! Genialnie wyszło! <3

    No, a teraz gratuluję i życzę dalszej radości w związku z prowadzeniem bloga, samych pysznych, udanych śniadań! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda mega apetycznie :)
    życzę kolejnych okrągłych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę kolejnej stówki :) a co do śniadania - wygląda genialnie i pewnie jeszcze lepiej smakowało

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja dziękuję, że jesteś! miło się Ciebie odwiedza tutaj codziennie :) więcej setek życzę!
    sama mam ochotę sprawić sobie taką smaczną miseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. te dyniowe miseczki są cudne :) pyszne śniadanie, gratuluję stówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej nie mogłaś tego uczcić. Best śniadanie :D
    Cieszę się, że tu jesteś i blogujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. od dwóch dni czekałam na ten Twój setny wpis, żeby zobaczyć, jak go uczcisz i oczywiście - nie zawiodłam się, wręcz przeciwnie, łykam głośno ślinę:D
    czego Ci życzyć? setki kolejnej, ale jeszcze lepszej, z jeszcze większą dawką uśmiechów, słońca i energii! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje kochana! Obyś była z nami jak najdłużej :)
    Śniadaniem jestem zachwycona, nie mogłaś wyczarować nic lepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości, bo o to przecież najtrudniej :)
    Pyszne śniadanie, w sam raz na zaakcentowanie takiego postu

    OdpowiedzUsuń
  15. i kolejnych setek życzę :* a i dynia pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pełna setka - gratulacje :) jesteś cudowną inspiracją dla nas, więc dobrze, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już setka?! Ale to leci! :) Idealne śniadanie na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oczarowałaś mnie tym śniadankiem *.*
    gratuluję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie podane i na pewno cudowne w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejnych setek takich pysznych śniadań :*
    bądź z nami jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż powiedzieć prócz banalnego "gratuluję i bloguj dalej!"? Zatem: gratuluję gorąco i bloguj dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Już stówka? Ale szybko poszło! :)

    OdpowiedzUsuń