69 Bananowe scramble

Bananowo-cynamonowe scramble podane z jogurtem naturalnym, bananem, suszoną figą, daktylami, ziarenkami Cynamonowy Raj


przepis:
ok.5 łyżek płatków owsianych
banan
białko jajka 
cynamon
do podania: jogurt, suszona figa, daktyle, mieszanka Cynamonowy Raj 
coś do smażenia

Płatki zalać wodą na noc. Rano ubić na sztywno białko ze szczyptą soli i połączyć z płatkami. Połowę banana rozgnieść widelcem i dodać do masy. Całość smażyć na lekko natłuszczonej patelni jak omlet. Podczas smażenia dodać cynamon. Kiedy scramble będzie lekko przyrumienione, (najlepiej drewnianą łyżką) podzielić na kawałki i przełożyć na talerz. Podawać z ulubionymi dodatkami :) Ja dodałam pokrojoną suszoną figę, daktyle, jogurt naturalny i mieszankę Cynamonowy Raj.

Moje pierwsze scramble. No i już wiem, że nie ostatnie! Siły wróciły, chęci też, więc nie ma co leżeć w łóżku :) Jeszcze tylko po południu lekarz i załatwione.



Miłego dnia :)



26 komentarzy:

  1. o rany! kocham Twoje śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze? wygląda mistrzowsko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ja jeszcze nie jadłam scramble? Zawsze tak jakoś zwlekam i zwlekam. Teraz jednak żałuję tego, patrząc na twoje śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mi się wydaje, że te Twoje bananowo-cynamonowe scramble będę też moimi pierwszymi ;) przekonałaś mnie do spróbowania przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie robiłam, ale twoje wydaje się idealne na ten debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owsiankę z patelni. A twoja ultra- delikatna wersja jak zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. scramble chodzi za mną od dłuższego czasu :) trzeba zrobić w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda tak delikatnie i pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wysmienicie wygląda, miłego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje pierwsze scramble spaliłam i nie mogła zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje śniadania i ich zdjęcia... <3

    OdpowiedzUsuń
  12. raz jadłam i na wieki zapomniałam o nich. Czas się zrehabilitować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takiej wersji musiało być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wciąż na liście do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo je lubię i przypomniałaś mi, że dawno nie robiłam! bananowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, niedawno też jadłam scramble. Pyyycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. Banananananananannana :D Też dawno nie robiłam, smakowicie wygląda Twoje scramble :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, że zachęciłaś mnie do zrobienia tego śniadania! :) W dodatku pięknie je podałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie robiłam scramble, bananowa wersja jak najbardziej mni przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby pierwsze, a wygląda mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robilam w weekend scramble i zaluje, ze tak rzadko to robie.
    Bardzo ladnie podane ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne, zdecydowanie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju, też chciałam wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie mi przypomniałaś że dawno nie robiłam scramble :D

    OdpowiedzUsuń