67 Krem bardzo gęsty

Gęsty krem bananowy z płatków ryżowych z kardamonem, cynamonem, korzeniem maca, podany z mieszanką Cynamonowy Raj i suszoną figą


przepis: (inspiracja)
50g płatków ryżowych
szklanka wody
jajko
banan
50g jogurtu naturalnego
kardamon, cynamon, sproszkowany korzeń maca
do podania: suszona figa, Cynamonowy Raj

Płatki zagotować do zgęstnienia. Banana zblendować razem z jogurtem i jajkiem i wlać masę do płatków. Całość gotować aż dobrze zgęstnieje. Dodać przyprawy i korzeń maca(opcjonalnie). Podawać z ulubionymi dodatkami na ciepło lub jak ja w wersji lodówkowej.

Od kiedy zobaczyłam te kremy u Kasi wiedziałam, że muszę je wypróbować :) Uwielbiam takie gęste śniadania. A że bardzo dawno nie jadłam płatków ryżowych to był idealny sposób jak je wykorzystać. No i nie zawiodłam się! Krem był mocno bananowy, konsystencja cudowna, do tego cynamon, kardamon i korzeń maca. Będę powtarzać, zdecydowanie!
I tak zaczynam kolejny tydzień. Czy tylko mi te dni lecą tak szybko?

A wczoraj w końcu udało mi się kupić więcej topów sportowych i spodenki :)


Udanego tygodnia!

30 komentarzy:

  1. piona za gęste śniadanie! ta konsystencja jest idealna, a krem wygląda świetnie :)
    udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne, gęste śniadanie. Jeszcze w taki dzień jak dzisiaj po prostu świetnie się sprawdza na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Cię do zabawy:*
    a kremy z płatków ryżowych są chyba jednak najbardziej gęste i najdelikatniejsze.. kupuję twój bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. też przymierzam się do zakupu sportowych ubrań, bo to zawsze jakaś motywacja do ćwiczeń ;d mogłabyś zdradzić gdzie udało Ci się znaleźć coś fajnego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj akurat w decathlonie :)

      Usuń
    2. a miałam zamiar tam właśnie jechać po nową matę do jogi ;) czyli przy okazji rozejrzę się za ciuchami, dziękuję ;)

      Usuń
  5. Nie tylko tobie, mi też pędzą jak szalone :)
    Konsystencja tego kremu jest niesamowita :D I te dodatki! Czuć jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba też muszę zrobić ten krem :>
    też Ci życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna królowa kremów śniadaniowych się rodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale obłęd! uwielbiam wszelkie kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobrażam sobie, jaki musiał być aksamitny! Z ryżowych jeszcze nie robiłam! Czas do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gęsty najlepszy! Strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystarczy, że przeczytałam ''bardzo gęsty'' i wiem, że by mi smakował! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to musiało obłędnie smakować! O pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dogodzić sobie już na starcie, a co dopiero tym niekoniecznie przyjemnym- bezcenne ;)
    A i nawzajem, tak w kwestii ostatniej linijki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gęsty i bananowy?
    to jak najbardziej coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. same pyszności i zapewne ten kremowy smak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne śniadanie:) takiego "deseru" ryżowego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamuniu, najlepszy! :D Jak bananowy i gęsty to zapisuję i robię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Założę się, że ten krem był idealnie słodziutki! :) Wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń