66 Jeszcze letnia

Owsianko-życianka z nektarynką, serkiem wiejskim, miodem, pyłkiem pszczelim, imbirem, orzechami, pestkami dyni

Dziś miałam korzystać z możliwości i coś piec, ale chyba ochota na prostą michę owsianki była silniejsza :) Żeby jeszcze nacieszyć się latem: z nektarynką, pyłkiem pszczelim, miodem, serkiem wiejskim, orzechami, imbirem i cynamonem.

Plany na dziś: porządny wycisk! No i kolejny cel to w końcu robić szpagat. Rozciąganie przynosi coraz większe efekty, jeszcze troszkę.

I pytanie do Was: jakie są wasze ulubione treningi cardio? :)


Miłego dnia! :)

26 komentarzy:

  1. Niesety nie powiem ci, bo nie trenuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby ta letnia aura pozostała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka bajeczna :) Cardio polecam Turbo Spalanie Ewy Chodakowskiej, ale najbardziej lubię klasyczne bieganie, z tego co widzę po sobie daje największe efekty i w utracie kilogramów i w kształtowaniu nóg, po Chodakowskiej czasem pobolewają mnie kolana, ale moje koleżanki nie mają tego problemu, więc polecam Turbo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiejski! Już wiem co za mną "chodzi" :) Muszę kupić w tygodniu jakiś dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie idealne połączenie smaków ! A u mnie dzisiaj owsianka dyniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szpagat? jestem pod wrażeniem! :D
    prosta a jednak tyle smaków sprawia, że nabiera nowej odsłony, pysznej oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie dodawałam wiejskiego do owsianki. A przecież on tak cudownie się tam komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami proste owsianki smakują najlepiej - zwłaszcza w takie jesienne poranki ;)
    Ja też rozciągam się do szpagatu, baardzo powoli, ale staram się robić to w miarę regularnie. Ulubione cardio? Ja lubię sobie potańczyć (chociaż nie umiem haha), no i oczywiście bieganie :) Od trenerek nic ulubionego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieganie jest najlepsze!
    Tez mialam cos piec, ale postanowilam usmażyć platki owsiane. Czasem prostota jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham Killera Chodakowskiej, daje w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przawdziwe lato w miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dzisiaj miałam piec, ale jednak zjadłam bułe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rower, bieganie (ale ostatnio u mnie z tym kiepsko bo mam problem z kolanem), wszelkie treningi z FitnessBlender, Pop sugar itp ;)
    przepysznie zaczęłaś ten dzień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te dodatki! :3
    Z cardio to zumba (zdecydowanie na pierwszym miejscu! ;D), rower, bieganie i pływanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. plany na dziś - lenistwo z dodatkiem nauki :D a tobie udanych ćwiczeń życzę :)
    owsianka niezastąpiona <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic dziwnego, ze taka owsianka wygrała ze wszystkim :)
    Szpagatowe wyzwanie? Może też spróbuję a do przyszłych wakacji się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Owsianka wygrała...i dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozciągnięcie się do szpagatu jest mega satysfakcjonujące, potwierdzam ;)
    Czasem trzeba sobie przemycić trochę lata w dobrym śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też muszę dodać w koncu wiejski do miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam Shauna T, pewnie gdzieś na chomikach można wygrzebać jego treningi. Focus T25 i z tego Speed 3.0, albo Insanity...tam to już można z treningów cardio wybierać i przebierać :)

    Ja się nie dziwię, że owsianka wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypomniałaś mi jak dawno nie dodawałam serka wiejskiego do owsianki! Muszę to koniecznie nadrobić po tym jak zobaczyłam Twoje śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z syndromem leniuszka polecić coś konkretnego nie będzie opcji... co najwyżej polecam się- na przygarnięcie takowej porcyjki! Serek wiejski niczym bogów ambrozja :3

    OdpowiedzUsuń
  23. mamy ten sam cel? ja dzięki codziennemu wyzwaniu z jogą doszłam już prawie do szpagatu ;) uwielbiam się rozciągać i nawet pisałam o tym ostatnio ;) zapraszam http://bakaliowy-swiat.blogspot.com/2014/09/61-owsianka-z-jajkiem_20.html ;)

    OdpowiedzUsuń