63 Rafaello na śniadanie?


Owsianka a'la rafaello

przepis:

5 łyżek płatków owsianych
szklanka wody
dwa grube plastry melona
3 łyżeczki mleczka kokosowego
łyżeczka jogurtu naturalnego
łyżka płatków migdałowych
kopiasta łyżeczka wiórek kokosowych

Z jednego plastra melona wydrążamy łyżeczką kawałki i układamy na dnie miseczki. Płatki gotujemy na wodzie z resztą melona (też podzielonego na kawałeczki) i łyżeczką mleczka kokosowego aż zgęstnieją. Owsianka na razie będzie dość rzadka, ale przez noc idealnie zgęstnieje. Zalewamy nią kawałki melona i zostawiamy na noc w lodówce. Rano podajemy z dwoma łyżeczkami mleczka kokosowego z jogurtem, posypujemy płatkami migdałowymi i wiórkami. Smacznego! :)

Owsianki kocham chyba głównie za to, że mogą zamienić się we wszystko na co mamy ochotę! Za zdrową alternatywę rafaello zabierałam się od dłuższego czasu, ale zastanawiałam się dokładnie jakie owoce upchnąć, żeby było najlepiej. I melon był strzałem w dziesiątkę! Przez to owsianka rano miała idealnie wilgotną konsystencję, była bardzo delikatna, a smak był dokładnie jak rafaello!


A dziś sprawdzianów ciąg dalszy. Jest dobrze!
Udanego czwartku! :)

28 komentarzy:

  1. Doskonała kompozycja! Uwielbiam owsiankowe rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham je dosłownie za wszystko! owies górą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Zjemy rafaello na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rafaello jest pyszne w każdej wersji, a w takiej owsiankowej to nawet super zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokosowe smaki są zdecydowanie moimi ulubionymi dlatego jestem twoją owsianką oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki chyba nie da się nie kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, brakuje tylko białej czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś potrafiłam zjeść całe opakowanie tych cukierków na raz, z taką miseczką bez problemu i z ogromną przyjemnością bym sobie poradziła :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka delikatniutka! Smak zdecydowanie by mi odpowiadał, bo lubię rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę tak smakowała? ja jestem zakochana w kaszy jaglanej, jak raffaello- banan, kasza, wiórki kokosowe, porzeczki, serek, czekolada. a takiej owsianki z melonem chyba też jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanie wręcz piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekhm, cosily white kitchen - dzisiaj potwierdziłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsiankowe rafaello brzmi jeszcze lepiej niż to prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę kiedyś wpaść do Ciebie na taką owsiankę? *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest chyba naprawdę jedno z lepszych śniadań, jakie w ogóle ostatnio widziałam!!! aż mi ślinka pociekła.... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rafaello *-*
    jak dobrze, że mam te pralinki w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokos <3 Świetna propozycja podania owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda cudownie! niestety ja należę do osób (chyba tych nielicznych), które za rafaello nie przepadają... ale owsianka w tym smaku, czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu owsianka z prawdziwego zdarzenia! Wszystko mi tu współgra!
    Uwielbiam owsianki i cieszy mnie ogromnie fakt, że są one teraz na topie!
    Za moment wybieram się do sklepu i dzięki Tobie mam pomysł na jutrzejsze śniadanko,
    Pozdrawiam! i obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń