59 Owsianka w ciachach

Bananowe ciasteczka owsiane z  jagodami goji, daktylami, migdałami


przepis widziałam tutaj:
(na 4 ciasteczka wielkości jak na zdjęciu)

5 łyżek płatków owsianych
łyżka mąki pełnoziarnistej
pół dojrzałego banana

3 daktyle
łyżeczka jagód goji
kilka migdałów
(dodatki można dobierać jakie tylko się chce)

W misce mieszamy płatki, mąkę i dodatki (u mnie pokrojone migdały, daktyle i jagody goji). Dodajemy pół rozgniecionego banana i dokładnie łączymy. Formujemy ciacha i pieczemy 15 min w 180 stopniach na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.

Przepis jest tak banalny, że po prostu trzeba go wypróbować! Superzdrowe owsiane ciasteczka w 20 minut!

A ja po wczorajszym weselu kompletnie nie miałam ochoty na jakieś większe śniadanie. Mimo kilku dziwnych sytuacji wybawiłam się za wszystkie czasy! A to, że dziś nie jestem w stanie chodzić jest chyba na to najlepszym dowodem :) Dzisiaj do porannej herbaty matematyka, a na 14. poprawiny! Wszystko w biegu! Ale jakoś mi z tym dobrze :)

I uzupełniłam przepis na wczorajszy omlet cesarski o tutaj.


Miłego dnia!

26 komentarzy:

  1. kochana bardzo się cieszę, że mogłam Cię zainspirować do tego śniadania! nie ma to jak schrupać zdrowe ciacha z rana :) Tobie wyszły oczywiście idealne, a dodatki moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ciasteczka, naturalnie słodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. O nareszcie owsiane ciacha bez tony cukru

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owsiane ciasteczka :)
    Miło mi słyszeć, że dobrze się bawiłaś. Mam nadzieję, że poprawiny będą równie udane! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. takie ciacha to kopalnia zdrowia i pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To w takim razie powodzenia na poprawinach, żebyś jeszcze jakieś siły wykrzesała z siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha, ciasteczka z płatków owsianych są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie ciastka, najzdrowsza wersja i najsmaczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią schrupałabym takie do dzisiejszej niedzielnej popołudniowej kawy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję! Świetna opcja na przekąskę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie ciacha są super smaczne i zdrowe, ale jednak dla mnie to chyba za mała porcja na śniadanko. Pewnie spałaszowałabym wszystkie 4 ciastka xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepis porywam! *.*
    Miłej zabawy, na pewno będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, owsiane ciacha są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda wersja owsianki jest dobra :D Takimi ciachami bym się chętnie poczęstowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moi dziadkowie pieką sobie takie zamiast tych wszystkich innych ciast ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życie w biegu, ach, chyba po części ze zboczenia za nim przepadam :3
    Ciasteczątka na mistrzowskie miano, oj, bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to już jest po weselu, nie mniej jednak na pewno pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne te ciastka :)
    Udanej niedzieli! ;D
    PS. Czy tylko ja przeczytałam tytuł posta ,,owsianka w gaciach"? xD

    OdpowiedzUsuń
  19. ale się złocą! pychotki :)
    wesele z poprawinami? no! to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zabierz mnie ze sobą na poprawiny :D
    super te ciacha :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie wielgaśne ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie ciacha sa najlepsze <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne ;) byłam pewna, że są z miodem, a tu taka niespodzianka ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, że po weselu ochota na śniadanie była mniejsza. Ale mimo wszystko, sama bym takie zjadła ;>

    OdpowiedzUsuń